Ameriški Verizon je kupil Yahoo
Yahoo, podjetje, ki je bilo nekoč v istem rangu, kot Google, je končno uspelo prodati svoj oddelek za spletno iskanje in oglaševanje. Yahoo je že kar nekaj let v rdečih številkah, prav veliko v tej smeri ni uspela spremeniti niti nova direktorica Marissa Mayer, ki se s podjetjem trudi zadnje štiri leta.
Podjetje je bilo na vrhuncu mehurčka »dot com« vredno preko 125 milijard dolarjev, leta 2008 je Microsoft za celotno podjetje še ponujal 45 milijard, sedaj je bil del podjetja prodan ameriškemu mobilnemu operaterju Verizon – za 5 milijard. Podjetju sicer ostaja še delež v kitajskem velikanu Alibaba in delež v Yahoo Japan.
Verizon ima sicer od lani v lasti tudi AOL (za mlajše bralce – to je bil v starih časih »ameriški internet pred internetom«), prek njega pa nekaj vplivnih medijev, kot so Huffington Post, Techcrunch in Engadget. Skupaj z Yahoojem naj bi podjetje sestavilo grupacijo, ki naj bi uspešneje konkurirala velikim, kot sta Facebook in Google. Mimogrede, tako vodja Yahooja, Marissa Mayer, kot vodja AOL, sta bivša Googlovca. Marissa je bila celo ena prvih zaposlenih pri Googlu (s številko 20), AOLjev Tim Armstrong pa je bil nekoč Googlov vodja prodaje oglasov.