Boj za zemljevide
Podjetje Uber, ki svet razburja s ponudbo alternative taksijem (z mobilno aplikacijo povezuje uporabnike, ki potrebujejo prevoz in tiste, ki bi ga radi ponudili), je od Microsofta odkupilo »del« storitve Bing Maps. To vključuje podatkovni center v Koloradu, kamere, programsko opremo in licence za nekatere pravice, hkrati pa tudi 100 inženirjev, ki so za Microsoft dejansko ustvarili te digitalne zemljevide. Bing Maps je sicer nastal kot konkurenca Googlovi storitvi Maps, vendar jih po dodelanosti še vedno ne dosega, Microsoft pa je dal vedeti, da storitev ni več del tistega, kar v podjetju označujejo kot strateško.
Uber je sicer tudi eden od interesentov za nakup storitve Here, za katero bi Nokia rada iztržila okoli 3 milijarde dolarjev. Konkurenca pri tem nakupu je konzorcij nemških proizvajalcev avtomobilov (BMW, Audi, Mercedes-Benz..) in kitajski iskalnik Baidu. Slednje ne čudi, saj ima Here kar 80% tržni delež zemljevidov, ki se vgrajujejo v avtomobile, hkrati pa vsi večji avtomobilski proizvajalci delajo na samovozečih avtomobilih, kjer so natančni zemljevidi ključnega pomena. Ker na takih avtomobilih dela tudi Google, proizvajalci nočejo biti odvisni od konkurenčnega servisa Google Maps.