Objavljeno: 11.10.2011

Mrk za robidnice

Uporabniki priljubljenih telefonov BlackBerry iz Evrope, Afrike in Bližnjega vzhoda so v ponedeljek najbrž opazili velike motnje v delovanju ali celo popoln izpad nekaterih storitev, ki jih ponuja kanadski Research In Motion (RIM) za svoje priljubljene mobilne naprave. Uporabniki poročajo o motnjah pri prenašanju elektronske pošte, trenutnem sporočanju in dostopu do interneta. Napaka je kot kaže na strežnikih družbe RIM in ne pri telekomunikacijskih operaterjih, ki samo posredujejo storitve. RIM je težave že priznal, vendar ni ponudil pojasnila, kje je razlog okvare. V poznih večernih urah se je storitev kot kaže povrnila večini uporabnikov, izpad pa je trajal ponekod cel dan.

Izpad storitev Blackberry je še ena v nizu podobnih težav, ki so jih v zadnjih mesecih doživeli uporabniki telekomunikacijskih in spletnih storitev. Kljub temu, da proizvajalci veliko vlagajo v zanesljivost in redundanco pri delovanju tovrstnih storitev, imajo te še vedno veliko točk tveganja. V večini primerov so težave predvsem v hitrosti okrevanja iz težav, kjer zaradi velikega števila uporabnikov in zahtevkov ponudniki ne morejo dovolj hitro vzpostaviti polno obremenjenost. Za uporabnike pa je to signal, da pri svojem vsakdanjem delu ne morejo povsem zaupati v storitve v oblaku, ne glede na zagotovila ponudnikov. Industrija pa nujno potrebuje boljše mehanizme za zagotavljanja neprekinjenega delovanja.

http://www.blackberry.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji