Najmlajši uporabniki interneta so tudi najdovzetnejši za novosti
Tako vsaj ugotavlja raziskava, ki sta jo junija izvedli podjetji iPROM ter Valicon (n=929), in je pokazala, da so spletne skupnosti in strani z video vsebinami najbolj osvojili mlajši uporabniki interneta, pri starejših pa so bolj priljubljene novičarske strani in strani z malimi oglasi. Mlajši uporabniki so prav tako bolj dejavni na forumih.
Iskalnikom, ki jih najpogosteje obiskuje 30 odstotkov dnevnih uporabnikov, sledijo novičarske strani s četrtino uporabnikov, za njimi pa so uvrščene strani tako imenovanega spleta 2.0. Na tretjem mestu so tako spletne skupnosti z 18 odstotki uporabnikov ter strani z video vsebinami s sedmimi odstotki uporabnikov. Izstopa še podatek, da je štiri odstotke anketiranih, ki splet uporabljajo dnevno, navedlo, da najpogosteje obiskujejo strani s spletnimi igrami in takšne, ki omogočajo prenos filmov ter glasbe.
Večje razlike se prikažejo pri primerjavi uporabe po starostnih skupinah. Tako najstniki manj pogosto obiskujejo novičarske strani (9 odstotkov) kot mlajši odrasli (četrtina anketirancev) in starejši odrasli (30 odstotkov). Mladi so pogostejši uporabniki spletnih skupnosti, največ jih je starih med 15 in 29 let, in strani z video vsebinami (13 odstotkov starih do 19 let). Večja aktivnost sodelovanja na forumih se kaže pri dnevnih in mlajših uporabnikih, saj jih več kot polovica bere in pregleduje forume, 30 odstotkov jih komentira in odgovarja, desetina pa dnevno odpre novo temo. Ti podatki kažejo predvsem na to, da so mladi med prvimi osvojili splet 2.0 in možnosti, ki jih ta ponuja.
Največ zanimanja pritegnejo teme o računalništvu in zabavni elektroniki, saj jih spremlja skoraj štiri petine dnevnih uporabnikov spleta, takoj za njimi pa sta šport in rekreacija (73 odstotkov). Visoko, več kot 60-odstotno zanimanje imajo še oprema za dom in gospodinjstvo, avtomobilizem ter kulinarika. S starostjo se povečuje zanimanje za opremo za dom, kulinariko, nepremičnine in finance, upada pa zanimanje za računalništvo in modne trende.