Prva "tradicionalna" konferenca DIGGIT v Ljubljani
Prejšnji teden se je v Cankarjevem domu v Ljubljani odvijala prva konferenca o digitalnem komuniciranju in digitalnih trendih po imenu DIGGIT. Na dvodnevni konferenci so predavatelji iz Slovenije in tujine predstavili najnovejše trende s področja integracije digitalnih komunikacij v marketingu in prodaji, različne modele učinkovitih uporab digitalnih kanalov v oglaševanju in podali praktične napotke o osnovah planiranja, zakupa in optimiziranja digitalnih medijskih proračunov. Na okroglih mizah so pogledali v prihodnost medijev in digitalnega oglaševanja skozi razvoj družabnih omrežij. Konferenco sta organizirala revija Marketing magazin in Telekomova družba TSmedia.
Na predavanjih smo izvedeli mnogo zanimivega, med drugim, da spletni iskalnik google rezultate iskanja zelo verjetno razvršča predvsem glede na dogajanja na facebooku, da v Evropi in Sloveniji narašča dnevna uporaba interneta, da se televizija vse več spremlja prek interneta (in hkrati uporablja internet) in da internet in predvsem socialna omrežja vse bolj vplivajo na odločitve potrošnikov, ki vse bolj "digitalizirajo" svoje dneve aktivnosti. Podobno kot je internet (in še bolj pametne mobilne naprave) povzročil zaton klasičnih tiskanih medijev (predvsem dnevnih časopisov) utegne biti naslednja "žrtev" interneta in mobilnih naprav klasična televizija.