Samsung Galaxy Gear: uspešnica ali polomija?
V navezavi na Samsungovo pametno uro Galaxy Gear se je razvnela pravcata mala medijska vojna okoli vprašanja, ali je izdelek uspešnica ali polomija. Začelo se je navedbami korejskih publikacij BusinessKorea in Yonhap, ki trdita, da se je za Samsungovo uro doslej globalno odločilo manj kot 50.000 kupcev. Z vidika prodaje vročih elektronskih »igračk« je to po obsegu bližje statistični napaki kot pa resnim prodajnim količinam. Že pred tem so se v ZDA pojavile informacije, da veliko kupcev vrača ure v trgovine in zahteva povračilo kupnine.
Samsung se je na vse to pisanje odzval z bistveno višjimi številkami. Trdijo, da so v prvem mesecu od predstavitve v prodajo poslali 800.000 primerkom Galaxy Geara, kar je bistveno višja številka, čeprav se niti približno ne more primerjati s prodajo denimo priljubljenih modelov pametnih telefonov.
Toda poznavalci opozarjajo, da Samsung navaja številke, koliko izdelkov je poslal v prodajo, ne pa, koliko jih je dejansko prodal. Resnici na ljubo proizvajalci telefonov pogosto navajajo le dobavljene količine, saj jih ne prodajajo neposredno, temveč prek distributerjev in partnerjev. Kljub temu je že iz komentarjev v forumih možno razbrati, da Galaxy Gear še zdaleč ni tako vroč izdelek, kot bi si Samsung želel.