Windows 7 je uspešnica
V množici težav je operacijski sistem Windows 7 najbrž ena najsvetlejših točk za podjetje v teh časih. Pravkar je minilo leto dni od začetka prodaje in iz Microsofta so sporočili, da so v tem času prodali rekordnih 240 milijonov izvodov. Tudi analitiki so poenoteni v trditvah, da je Windows 7 zgodba po uspehu, zlasti po slabi izkušnji, ki so jo imeli uporabniki s predhodnikom Windows Vista.
Kljub temu ti isti analitiki opozarjajo, da je potrebno prodajne številke nekoliko tolmačiti. Veliko število prodanih kopij izhaja iz naslova količinskih pogodb, ki jih podjetja sklepajo za daljše obdobje in po katerih dobijo pravico rabe Windows 7, vendar ga v praksi ne bodo nameščali na osebne računalnike še mesece, morda leta. Dokaz, da Windows 7 kljub vsemu ni dosegel kritične meje je podatek, da je po ocenah iz septembra le okoli 17% vseh računalnikov PC opremljenih z Windows 7, velika večina (čez 60%) uporabnikov pa še vedno uporablja Windows XP.
Analitiki so tudi zaskrbljeni nad strategijo, ki jo bo Microsoft ubral z Windows 7 na drugih področjih. Znano je, da si podjetje iz Redmonda prizadeva, da bi Windows 7 ponujali tudi na tabličnih računalnikih. S tem želijo poudariti, da si uporabniki najbrž želijo na tablicah enake programe kot na namizju. Toda drugi proizvajalci (Apple, Google) so pokazali, da ni tako in za zdaj so bili glede tega odločno bolj uspešni.