Objavljeno: 27.5.2013 01:00

Yahoo na nakupovalnem pohodu

Podjetje Yahoo je več kot očitno v pravcati ofenzivi za pridobitev uporabnikov in novih virov zaslužka. Po tem, ko so odšteli 1,1 milijarde dolarjev za družabno omrežje Tumblr, so le nekaj dni za tem za neobjavljeni znesek prevzeli še družbo PlayerScale, sicer avtorja pomembne platforme za spletne igre.

PlayerScale proizvaja platformo Player.IO, ki jo danes uporablja že okoli 150 milijonov igralcev po svetu, vsak dan pa se število povečuje menda za kar 400.000 novih uporabnikov. Zdi se, da platforma zelo dobro dopolnjuje načrte družbe Yahoo, saj med drugim vsebuje orodja za spremljanje uporabnikov in njihovih navad, spletno oglaševanje ter obračun dodatnih storitev.

Še bolj odmeven pa je namig, da je Yahoo menda že oddal ponudbo za nakup družbe Hulu, ki predvsem v ZDA predstavlja vodilnega ponudnika komercialnih video vsebin, na prvem mestu priljubljenih TV nadaljevank. Če jim ta poteza uspe, bodo čez noč dobili pomembno video platformo, ki lahko morda med vsemi najbolje tekmuje s priznanim servisom Google YouTube.

Za zdaj še ni znano, ali Yahoo cilja na nakup večinskega ali le pomembnega manjšinskega deleža. Znano je, da tudi družba Time Warner razmišlja o nakupu tretjinskega deleža družbe Hulu in nekateri menijo, da se Yahoo poteguje za isti prevzemni posel. Yahoo se je še pred kratkim potegoval za nakup podobnega francoskega ponudnika pretočnih vsebin Dailymotion, vendar posla niso zaključili.

http://www.yahoo.com

http://www.playerscale.com

http://www.hulu.com

http://www.tumblr.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentarji

Vlajke | 27.5.2013 | 21:33

Katere igre točno tečejo na Playerscale platformi? Če imajo tako število uporabnikov (igralcev), bi bilo zanimivo vedeti katere so kake znane igre.

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Google poskrbel, da se telefonov ne bo več splačalo krasti

    Google bo okrepil zaščito pametnih telefonov Factory Reset Protection (FRP), tako da bo ukradene telefone v praksi nemogoče ponovno uporabiti. Že obstoječi Android 15 prinaša nekaj varovalk, novi FRP pa bomo dobili v Androidu 16.

    Objavljeno: 15.5.2025 05:00
  • Kitajci obrnili hrbet iPhonom

    Kitajski trg pametnih telefonov, ki tudi za zahodne znamke predstavlja izjemno pomemben delež, je letos doživel pravi pretres. Prodaja Applovih iPhonov je na primer padla za 50 odstotkov, podobno se godi tudi drugim tujim znamkam, ki nikoli niso imele zares opaznih deležev. Kitajski potrošniki so namreč začeli čedalje bolj kupovati domače izdelke.

    Objavljeno: 16.5.2025 05:00
  • Način, da vam umetna inteligenca ne bo lagala

    Vsi modeli umetne inteligence halucinirajo, včasih kakšen novejši celo bolj kot starejši, a obstajajo načini za zmanjšanje tega problema. Odpraviti ga za zdaj še ne moremo, lahko pa se mu v veliki meri izognemo, če pravilno sprašujemo. Najnovejša primerjava je pokazala, da je eden preprostejših načinov zahtevati daljše odgovore.

    Objavljeno: 14.5.2025 07:00
  • Windows dobil nov urejevalnik besedil v ukazni vrstici - Edit

    V ukazni vrstici v Windows vse od izida 64-bitnih inačic Windows nismo imeli pravega urejevalnika datotek. Starejše verzije so imele še stari MS DOS Edit, v novejših pa te funkcionalnosti ni bilo. Microsoft je zato napisal novi Edit, ki ga lahko obravnavamo kot ekvivalent za vim v Linuxu.

    Objavljeno: 20.5.2025 05:00
  • Samsung postaja zvočna velesila

    Samsungova podružnica Harman International bo za 350 milijonov ameriških dolarjev v gotovini kupila avdio oddelek podjetja Masimo, znanega po blagovnih znamkah Sound United

    Objavljeno: 9.5.2025 15:00 | Teme: samsung, zvok
  • 30 odstotkov Microsoftove kode že piše umetna inteligenca

    Na nedavni konferenci LlamaCon, ki jo je organizirala družba Meta, sta izvršna direktorja Microsofta in Mete, Satya Nadella in Mark Zuckerberg, razpravljala o vse večji vlogi umetne inteligence pri razvoju programske opreme. Nadella je razkril, da UI že generira med 20 in 30 odstotkov kode v določenih projektih Microsofta, pri čemer se ta delež nenehno povečuje. Poudaril je, da je UI še posebej učinkovita pri pisanju nove kode, medtem ko je manj uspešna pri posodabljanju obstoječe, zlasti v jezikih, kot je C++. Python pa je označil kot področje, kjer UI dosega izjemne rezultate.

    Objavljeno: 9.5.2025 07:00 | Teme: microsoft, programiranje
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji