Počasi, a vztrajno
Prodaja električnih vozil v svetu raste. Morda ne toliko, kot so pričakovali optimisti, a trend navzgor je jasen. Kako v tej smeri ravnati v letu 2025?
Prodaja električnih vozil v svetu raste. Morda ne toliko, kot so pričakovali optimisti, a trend navzgor je jasen. Kako v tej smeri ravnati v letu 2025?
Letalniki/droni so postali nekaj tako samoumevnega, da ga ima že praktično vsak, ki želi imeti malo drugačen foto- ali videoposnetek. A nekaj do nedavnega še vedno niso znali, namreč postati – sebek letalniki.
Letošnje počitnice so bile prelomne, prvič po dobrih 30 letih mi je družbo na morju namreč delal le telefon. Vsa preostala fotografska krama, razen mini stativa, je ostala doma.
Pri iskanju najboljšega fotoaparata smo se hitro zaleteli v zid umetne inteligence in … telefonov. Kdo sploh še uporablja »klasične« fotoaparate?
Naj bo avtomobil le prevozno sredstvo, ki ga v celoti upravlja človek, ali naprava, kjer je/bo človek v kar največji meri le potnik?
V avtomobilu smo običajno hlapci, saj mora večino dela še vedno opraviti voznik in ne vozilo, kar bi bilo edino pravilno. Kako daleč smo s tehnologijo, ki naj bi to uresničila?
Čeprav dandanes v svetu naredimo bistveno več fotografij kot kadarkoli v zgodovini človeštva, se je del fotografije, predvsem amaterski in profesionalni, vrnil 30 let v preteklost. To se na prvi pogled sliši kot recept za katastrofo, a večina fotografskih podjetij lepo živi naprej. Sicer v krepko manjšem obsegu kot pred dobrim desetletjem, a vsi veliki so še vedno tu. Canon, Nikon, Sony, Fujifilm, OM System (Olympus) in Pentax.
Ko so pred 12 leti na ceste zapeljali prvi serijsko izdelani električni avtomobili, se je svet smejal. Danes mnoge vodilne v avtomobilski industriji skrbi, saj se letnica v naslovu neusmiljeno približuje …
Predelave koles v električna niso nič novega, danes jih lahko opravi vsak, ki je vsaj malo vešč uporabe osnovnega orodja.
Če so v 20. stoletju na nebu prevladovala letala, bodo v 21. prestol zasedli droni. Kakšna je danes izbira?