Avtor - Anže Tomić

  • Šest odličnih

    Iger in preprostih igric je v trgovini Google Play veliko. Zelo veliko. Večina jih je slabo narejenih ali zavajajočih ali oderuških. Takšno je stanje v vseh mobilnih trgovinah, a kjer je golo število iger tako visoko, se za vsakogar najde dovolj iger, ki so se svojega poslanstva lotile korektno. Tokrat jih bomo izpostavili šest, ki niso plod velikih studiev in so plačljive. Če že delamo seznam odličnih iger, je to treba storiti brez omenjanja iger, ki skušajo prek mikrotransakcij od igralca iztisniti čim več denarja. Tako smo izbrali nekaj starejših iger, za katere velja odšteti nekaj evrov in so zgled dobre prakse igranja na mobilnih operacijskih sistemih.

    Objavljeno: 10.6.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Posebna 2014 | Teme: pametni telefon
  • Vse, kar potrebuješ

    Ekosistem programja na Googlovem operacijskem sistemu je začel svoje življenje kot divji zahod aplikacij, kjer je bila jasna ločnica med programi, ki jih je naredil Google, in tistimi, ki so jih ustvarili neodvisni razvijalci. Prvih nekaj let je bilo mogoče solidne aplikacije prešteti na prste ene roke, saj resnega zanimanja razvijalcev ni bilo. Stanje se je tako postopoma izboljševalo, dokler nismo v zadnjih dveh letih prišli do točke, ko androidnim aplikacijam nič ne manjka. To je tudi najvišja stopnja razvoja kateregakoli ekosistema aplikacij, saj je največji kompliment za vsako platformo, da o njej lahko rečemo: »ima vse, kar potrebuješ«.

    Objavljeno: 10.6.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Posebna 2014 | Teme: pametni telefon
  • Močan zvok

    Na mobilnih napravah sta dve komponenti, ki sta zaenkrat omejeni zaradi fizične velikosti teh izdelkov. Prva je kamera, ki zaradi fizikalnih omejitev ne bo nikoli dosegla kakovosti večjih naprav, a ji izdelovalci pomagajo s programsko opremo. Druga komponenta so zvočniki.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014 | Teme: zvočnik
  • Za pozabljivce

    Slovenski snovalci Chipola so svoj izdelek financirali prek spletnih dveri Kickstarter. Lani so zaprosili za 15 tisoč dolarjev. Dobili so jih 293 tisoč. Za svojevrstnen »obesek za ključe«.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014
  • Bleda imitacija

    Asus nas tu in tam razjezi, saj dostavi kakšno napravo, ki je očitno narejena le zato, da z njo zapolnijo določeno cenovno točko. Ti izdelki so nadležni, ker kupcem v znanih oblikah ponujajo slabšo izkušnjo.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014 | Teme: tablica
  • Le še aplikacije

    Tablični trg obvladuje iPad, ki z deset- in osempalčnim modelom predstavlja vrh ponudbe teh naprav. Na androidni strani je največ uspeha dosegel sedempalčni Nexus 7, druge velikosti androidnih tablic pa še niso dočakale naprave, ki bi se prodajala zares dobro.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014 | Teme: tablica
  • Težka mehanizacija je boljša

    Med androidnimi napravami so začeli nastajati izdelki z imeni blagovnih znamk, ki jih prej nismo opazili med zabavno elektroniko. V to kategorijo spada tudi podjetje Caterpillar (CAT), ki je najbolj znano po izdelavi gradbenih strojev.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014 | Teme: pametni telefon
  • Za dolge proge

    Nokia je vedno znala prodajati poceni telefone, ki so ji sicer nosili manjši dobiček, a je to   vedno nadoknadila s številom prodanih kosov. Po uspehu cenejših Lumij 520 in 6230 so zdaj Finci v konkurenco poslali še poceni telefon z velikim zaslonom.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014 | Teme: pametni telefon
  • Dvoboj težkokategornikov

    Najvišji cenovni razred telefonov z operacijskim sistemom Android je razdeljen na štiri dele. Samosvoje plujejo Googlovi telefoni Nexus, preostala tri mesta pa pripadajo Samsungu, HTCju in Sonyju.

    Objavljeno: 27.5.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Junij 2014 | Teme: pametni telefon
  • Sestavljanje mozaika

    Pred prihodom iPhona je bilo smeri, v katere bi se lahko razvili mobilni operacijski sistemi, več. Po prihodu Applovega telefona pa je postalo jasno, da je prihodnost v zaslonih na dotik in operacijskih sistemih, ki so prilagojeni takemu manipuliranju.

    Objavljeno: 22.4.2014 | Avtor: Anže Tomić | Monitor Maj 2014 | Teme: ios
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji