Avtor - Miran Varga

  • Kaj storiti, ko se digitalna preobrazba zaustavi?

    Ne prestrašite se statistike in pogosto omenjane visoke stopnje neuspeha digitalne preobrazbe: morda ste samo začasno naleteli na (na videz nepremagljivo) oviro.

    Objavljeno: 24.12.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor Januar 2020
  • Znate naučiti slona plesati?

    Ste tudi vi naveličani nasvetov, ki pravijo, da bi moralo biti vaše podjetje bolj podobno družbam, kot so Airbnb, Amazon, Apple in Uber? Da one pa res obvladajo digitalno preobrazbo. No, za podjetja, ki se niso rodila v svetu digitalnih platform, je to vse prej kot lahko. Še najboljši zgled med naštetimi se mi zdi Amazon. Njegov zgodnji poslovni model je temeljil na izpolnjevanju po e-pošti poslanih naročil za knjige. Kar je sledilo, je izjemna zgodba o sposobnostih prilagajanja, prepoznavanja priložnosti in izkoriščanja tehnoloških valov. Amazon ni postal le največji spletni knjigarnar, temveč kar trgovec in danes želi biti vodilno podjetje na področju računalništva v oblaku.

    Objavljeno: 24.12.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor Januar 2020
  • Intervju: Paul Pierce, Motorola

    "Zabavno je izdelati nekaj, za kar drugi menijo, da je nemogoče"

    Objavljeno: 26.11.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor December 2019
  • Omrežja 5G, kje ste?

    Do čistokrvne komercializacije omrežij 5G smo morebiti res oddaljeni še več let, a nas ta že zdaj draži.

    Objavljeno: 26.11.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor December 2019
  • Omrežja 5G niso le sladke skrbi

    Mobilna omrežja pete generacije, znana pod kratico 5G, ne bodo prebojna tehnologija le v panogi telekomunikacij, temveč tudi širše. Pred nami je nova doba povezljivosti in inovacij. Prav tako omrežja 5G prinašajo veliko neznank, posebej, ko beseda teče o poslovnih modelih prihodnosti, povezanih z novo tehnologijo.

    Objavljeno: 26.11.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor December 2019
  • Odpornost proti napakam

    Ne slepimo se. Tudi v podatkovnih centrih prihaja do človeških in drugih napak. Po zaslugi vrhunske tehnologije pa so te le redko usodne.

    Objavljeno: 29.10.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor November 2019
  • Ljudje so pametnejši od algoritmov

    Alexey Malanov, varnostni raziskovalec v podjetju Kaspersky, je prepričan, da bodo tehnologije s področja umetne inteligence vse bolj krojile področje kibernetske varnosti. Žal na obeh straneh.

    Objavljeno: 29.10.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor November 2019
  • Paranoja je (lahko) zdrava

    Oktober je mesec kibernetske varnosti, mesec, ko mediji javnost še bolj obsežno ozaveščamo o tem, kako morata vsak posameznik in sleherno podjetje skrbeti za kibernetsko higieno ter kako poskrbeti za varnost in zasebnost na internetu. Novinarji z vsega sveta s(m)o vse bolj zaskrbljeni za njiju. Kako tudi ne bi bili? Mar res vemo, kaj ponudniki oblačnih storitev delijo s posameznimi državami oziroma z njihovimi službami domovinske varnosti (oziroma ustreznimi vohljaškimi organi)? Tudi če ne vemo, lahko vsaj sumimo. Ko beseda nanese na rabo oblačnih rešitev, sam zagovarjam tezo, da je paranoja celo zdrava in koristna.

    Objavljeno: 29.10.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor November 2019
  • Naj upravljanje podatkov ne postane nočna mora

    Številna podjetja danes vodi imperativ iskanja, ustvarjanja in hrambe najrazličnejših podatkov. V teh se namreč skriva poslovna vrednost. Preverili smo, kateri trendi obvladujejo področje upravljanja podatkov.

    Objavljeno: 24.9.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor Oktober 2019
  • Znate izkoristiti podatke?

    Podjetja imajo danes na voljo cele gore podatkov, a se zdi, da jim nikakor ne uspeva, da bi jih izkoristila in spremenila v otipljive rezultate. O podatkih veliko govorijo, a res nisem prepričan, da vedo, kako jih dobičkonosno uporabiti. Če bi jih, potem raziskava družbe Deloitte ne bi pokazala, da 80 odstotkov novih izdelkov svoje mesto na prodajnih policah izgubi v manj kot letu dni, torej se jim ni uspelo dokazati na trgu. Ali še hujši statistični podatek: da približno 96 odstotkov inovacij nikoli ne povrne kapitalskih naložb vanje. Kaj torej gre narobe, če pa imajo podjetja na voljo vse mogoče podatke – bojda tudi take, ki jim natančno dajo vedeti, česa si uporabniki želimo? Ne glede na ogromno količino razpoložljivih podatkov podjetja teh preprosto ne izkoristijo, bržkone predvsem zato, ker niti ne vedo, kako naj bi jih.

    Objavljeno: 24.9.2019 | Avtor: Miran Varga | Monitor Oktober 2019
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji