Oglasno sporočilo
Objavljeno: 1.9.2018 | Monitor September 2018

Ko veste, kdo, kdaj in kje dela

Družba Grad d. d. je že sicer bogat nabor napredne programske opreme za vodenje poslovanja razširila še z rešitvami za registracijo delovnega časa in evidenco prisotnosti.

Sodobni zaposleni ne le da lahko delajo kjerkoli in kadarkoli, dobesedno želijo si prilagodljivega delovnega časa. Tega se zaveda vse več podjetij, ki s fiksnega prehajajo na drseči delovni čas in uvedbo sistemov za registracijo delovnega časa. Tudi na steno ob vhodu v podjetje nameščene škatlice so z vidika sodobne tehnologije v zadnjih letih zelo napredovale, saj so se iz pasivnih bralnikov prelevile v aktivne medije za prenos najrazličnejših za zaposlene pomembnih informacij. Mednje sodijo dnevni ažurni podatki o že opravljenih urah ter nadurah, opravljeni mesečni obveznosti ur, porabljenem, razpoložljivem in napovedanem dopustu itd.

Spoznajte TEMPUS in iTEMPUS

Ob uvedbi elektronske evidence prisotnosti zaposlenih je pravi čas za vprašanje, kakšno rešitev sploh izbrati. Morda ste do sedaj vodili evidence prisotnosti zaposlenih ročno, ali pa želite obstoječo rešitev zgolj nadgraditi ali zamenjati. Gre za nalogo, ki jo v družbi Grad dobro razumejo in učinkovito rešijo. Program TEMPUS predstavlja nadvse učinkovito rešitev za natančno spremljanje prisotnosti zaposlenih, tako v manjših kot tudi v večjih organizacijah, kjer je prisotnost zaposlenih urejena s kolektivno pogodbo in različnimi pravilniki o delovnem času. Poleg osnovne evidence prisotnosti zaposlenih s pomočjo rešitve TEMPUS se stranke največkrat odločijo tudi za uvedbo registratorja prisotnosti kot celovito registracijsko postajo za brezskrbno in pravilno beleženje prisotnosti ter odsotnosti zaposlenih.

Digitalizirajte evidence prisotnosti in delovnega časa, evidence nadur in izkoristite napredne funkcionalnosti rešitev TEMPUS. Za dodatno povečanje dodane vrednosti poslovanja in nadaljnje olajšanje dela pa jih povežite z drugimi Gradovimi lokalnimi in spletnimi rešitvami. Vsi Gradovi programi so pripravljeni na varovanje osebnih podatkov v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Iščete rešitev po meri? Ni problema.

Kombinacija Gradovih programskih modulov lahko poskrbi za celovito rešitev za upravljanje delovnega časa: od registracije prisotnosti, odobravanja odsotnosti, službenih poti, dopustov, do obračuna in izplačila plač. Modularna zasnova programov omogoča sestavo popolne rešitve po meri – hitro in enostavno. Sestava rešitve po meri za vsakogar je enostavna z izbiro enega ali več povezljivih Gradovih programskih modulov. Ti povezljivi moduli poskrbijo za dodajanje funkcionalnosti in njihovo sestavo v učinkovito celoto: VITEZ skrbi za obračun plač in izmenjavo podatkov z evidenco prisotnosti, modul eODOBRITVE za odobravanje napovedanih odhodov (službena pot, dopust, izredni odhod) in prihodov izven delovnega časa, medtem ko modul KOČIJA omogoča hitro in enostavno obdelavo in obračun potnih nalogov. Modul OPRODA podpira vodenje kadrovske evidence, proizvodna podjetja pa povezavo lahko nadgradijo tudi s programom KOVAČ, ki je namenjen vodenju, planiranju in spremljanju proizvodnje preko receptur (kosovnic) in delovnih nalogov.

Konkurenčni? Konkurenčni!

Programske rešitve družbe Grad v Sloveniji uporablja že več kot 500 pravnih oseb pa tudi več kot 70 podjetij v tujini. Med njimi so tako velika kot mala podjetja, državne institucije, zavodi, šole vrtci, računovodski servisi in druge organizacije. Na Dnevu odprtih vrat se lahko tudi vi prepričate, kako enostavna je uporaba podjetju in zaposlenim prilagojenih rešitev Grad, ki jih odlikujejo certifikat kakovosti ISO 9001 in ažurne nadgradnje zaradi zakonodajnih sprememb.

www.grad.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji