Onlyfans in pornografija
Cenzurirana prihodnost družbenega omrežja Onlyfans, na katerem družno objavljajo slavni, vplivneži in prodajalci ljubezni.
Vex Ashley je začela objavljati erotične posnetke na spletu, da si je lahko plačevala študij umetnosti. Vsi zadržki, ki jih je imela, ker naj bi bila gotska čudakinja, ki se ukvarja s pornografijo, so se razblinili, ko je spoznala druge spletne spolne delavce, s katerimi je delila drugačen pristop do običajnih erotičnih vsebin.
»Mislila sem, da se s pornografijo ukvarja stereotipna skupina ljudi,« je priznala Ashleyjeva. »Mene pa umeščanje v kalupe ni nikoli zanimalo.«
Pornografijo je zato želela začiniti z višjo ravnijo estetike in konceptov, da bi jo uporabljala kot medij za raziskovanje zamisli in ne izključno za užitek ob ogledu. In če bi ustvarjalni ekonomiji lahko pripisali neko načelo, je to zagotovo, da tudi nišni interesi vedno najdejo svoje občinstvo.
Ashleyjeva je tako na Tumblr naložila eksperimentalne posnetke in hitro zbrala sledilce, ki jih je leta 2014 odpeljala s seboj na platformo Patreon, na kateri je lažje unovčila svojo umetnost in tako podprla svoje produkcijsko podjetje Four Chambers. Na vrhuncu uspešnosti na Patreonu je imela več kot tri tisoč naročnikov in je zaslužila okrog 25.000 dolarjev na mesec. A ko je platforma leta 2018 spremenila svojo politiko poslovanja, je vse to izgubila.
Tako kot številni drugi ustvarjalci vsebin za odrasle, katerih zaslužek na Patreonu je bil zdesetkan, se je Ashleyjeva preselila na omrežje Onlyfans. In tako kot mnogi poklicni kolegi jo zdaj skrbi, da jo bo spet doletela takšna usoda.
Platformo Onlyfans, ki omogoča, da se uporabnikom zaračuna vsak dostop do vsebin, so ustanovili leta 2016 in jo odprli za najrazličnejše ustvarjalce, vendar je postala bazen vsebin za odrasle. Nanjo so se kot v varno zatočišče zgrnili tako amaterji kot profesionalci, da bi lahko prodajali vsebine, ki niso primerne za mladoletne, in postali glavno gonilo njenega uvodnega širjenja. Pandemija covida 19 je še pospešila ta zagon, saj je Onlyfans med rekordno veliko brezposelnostjo postal vir prihodkov še več ustvarjalcem. Marca in aprila lani je mreža tako doživela kar 75-odstotno povečanje registracij novih uporabnikov in ustvarjalcev. Danes ima Onlyfans več kot 120 milijonov uporabnikov in milijon ustvarjalcev, ki so skupaj zaslužili dobre tri milijarde dolarjev (podjetje si vzame 20-odstotno provizijo).
In kjer se pojavi živahna platforma, so kmalu tudi slavni in vplivni.
Ko je Beyoncé v remiksu pesmi Savage reperke Megan Thee Stallion omenila ime Onlyfans, se je promet omrežja povečal za 15 odstotkov. K navdušenju nad njim so nato svoje dodali še drugi umetniki, igralci in zvezdniki resničnostnih oddaj, ki so se mu pridružili, od Cardi B do Rebecce Minkoff in Tylerja Poseyja. Celo medijske družbe, vključno s prehransko znamko Munchies družbe Vice Media in z blogersko stranjo Barstool Sports, so zajahale ta val.
Pred platformo Onlyfans se ni niti približno tako pogosto dogajalo, da bi zvezdniki ravni Cardi B sodelovali na plačljivih omrežjih. Večina slavnih in vplivnih izkorišča znane blagovne znamke, ki se jih omenja na njihovih brezplačnih profilih na družbenih omrežjih, kar je zanje pomemben vir prihodkov. Ustanovitelji Onlyfans pa so postali pionirji na vse večjem trgu s platformami, na primer Cameo in Twitterjeva storitev Super Follows, ki svoje najzvestejše privržence nagrajujejo z obsežnejšim dostopom do idolov – vendar je za to treba plačati. Poleg tega Onlyfans postaja idealno spletno mesto za vsebine, ki niso pornografske v najožjem pomenu te besede, a kljub temu pritegnejo pozornost vse strožje cenzure tradicionalnih družbenih omrežij.
»Mislim, da je vse več ustvarjalcev v različnih panogah uvidelo, kakšen potencial se skriva v nas,« je pojasnil Tim Stokely, ustanovitelj in direktor Onlyfans. »Naj gre za glasbo ali šport in komedijo, se vse več ustvarjalcev pridružuje naši platformi.«
Onlyfans počasi uvaja tudi brezplačno televizijsko aplikacijo OFTV in spletno mesto za točenje vsebin OF.TV, da bi še dodatno osvetlil širok razpon vsebin od kuhanja, telovadbe do glasbe in tako naprej. Televizija je mešanica izvirnega programa in izbora najboljših posnetkov, vse primerno za mladoletnike. OFTV se bo morda izkazal za uporaben hibrid, mesto za brezplačno točenje vsebin, ki bi nekoč lahko spodbujalo sklepanje naročnin za posamezne ustvarjalce, s čimer bi Onlyfans postal še pomembnejši za to panogo.
Kakorkoli že, ker je Onlyfans vse slavnejši na osrednjem delu trga, bodo ustvarjalci vsebin za odrasle, zaradi katerih je platforma sploh uspela, sploh še zaželeni na njem?
To je zdaj že znana zgodba. Ustvarjalci za mladino neprimerne vsebine najdejo zatočišče na eni od platform – in v nekaterih primerih postanejo gonilo njenega obiska ter rasti –, nato pa jih izrinejo. Komaj dve leti sta minili, kar sta Tumblr in Patreon svoji platformi očistila pornografije, delno tudi zaradi dveh zakonov o boju proti trgovini s seksom, ki sta skupaj znana s kratico fosta-sesta in veljata za sporna, saj naj bi resda preprečevala protizakonito trgovino s seksom, a so z njima dosegli predvsem, da so spolni delavci in ustvarjalci vsebin za odrasle znašli v navzkrižnem ognju.
»Onlyfans ostaja platforma, na kateri so dobrodošli ustvarjalci vseh žanrov, tudi vsebine za odrasle,« je poudaril Stokely. »In še naprej bomo podpirali ustvarjalce pri njihovem delu, karkoli že so si izbrali.«
A tudi ustanovitelj Tumblrja David Karp in direktor Patreona Jack Conte sta zatrjevala enako, nato pa so smernice njunih platform močno omejile vsebine, ki niso primerne za mladoletne.
»Saj ne, da bi se nas ti spletišči želeli znebiti, temveč hočeta le služiti,« je pojasnila Ashleyjeva. »Njuni zaslužki bi lahko bili okrnjeni, če bi ju tožili zaradi za lase privlečenih, čudnih kršitev zakonov.«
Z vidika samega posla bi Onlyfans povzročalo manj sivih las, če bi se osredotočil le na zanimive nesporne kategorije. A Stokely za zdaj vztraja, da bo platforma namenjena vsem ustvarjalcem, tudi tistim, ki so hkrati kura, ki nese zlata jajca, in največje tveganje.
Neprijazen internet
Pred Onlyfans je Stokely upravljal vrsto spletnih podjetij v pornografski panogi. Leta 2011 je ustanovil fetišistično spletno stran Glamworship. Čez dve leti je odprl Customs4U, spletišče, na katerem so uporabniki odraslim ustvarjalcem plačevali za vsebine po meri.
»Tako sem dobil globlji vpogled, za kaj gre v odnosu med ustvarjalci in sledilci,« je pojasnil. S temi izkušnjami je nadgradil tisto, kar je sicer opazil pri vplivnežih na družbenih omrežjih.
»Opaziti je bilo eksplozijo trženja vplivnežev in razbohotenje zaslužka blagovnih znamk, če so njihove izdelke oglaševali in podprli bolj priljubljeni ustvarjalci,« je nadaljeval. »Tako se je porodila zamisel o razvoju platforme, ki bi delovala podobno kot obstoječi družbeni mediji, ključna razlika pa bi bila plačilo.«
In tako je leta 2016 vzpostavil Onlyfans. Zaradi več možnosti naročnine, upravljanja gostujoče vsebine in obdelave plačil je hitro postal prva izbira za neodvisne ustvarjalce vsebin za odrasle.
Ustvarjalci in studii so dolgo časa težko služili na spletu in tekmovali s piratskimi videi na brezplačnih pornografskih kanalih, soočali pa so se tudi z možnostjo, da bi jih izrinili z najbolj znanih plačljivih platform.
Celo največja spletišča imajo težave z izrivanjem določenih zvrsti. Na Patreonu so želeli ustreči podjetjem za plačilne transakcije, kar je pripomoglo k spremembi politike, s katero so strožje definirali pornografijo – in posel Ashleyjeve je bil zdesetkan. Spletišče zdaj dovoli goloto, ne pa tudi spolnih prizorov, kot sta samozadovoljevanje in spolni odnos pred kamero, določajo pravila skupnosti.
»Zaradi obdelave plačil smo morali omejiti to vrsto vsebin,« je povedal odgovorni za politiko uporabe Patreona Laurent Crenshaw. »Če se ne bi takrat odločili za dodatne omejitve, bi to lahko vplivalo na še več ustvarjalcev, kot je sicer.«
Poleg izzivov zaradi posredovanja plačil so se morali spolni delavci in ustvarjalci vsebin za odrasle ukvarjati še z zapoznelimi posledicami že omenjenih zakonov.
Zakon, sprejet leta 2018, naj bi omejil protizakonito prodajo spolnih uslug, a z njim so spletne strani in platforme postale kazensko ter civilno odgovorne za protizakonito vsebino, ki bi jo ponujali sami uporabniki. Ker so se zavedali, da je tako rekoč nemogoče ločevati zakonite in protizakonite spolne usluge, so spletišča, na primer Craiglist in Reddid, omejila vsakršno sodelovanje na platformah, ki bi ga kdo lahko razumel kot kaznivo dejanje.
Med najtršimi vprašanji večjih spletišč z vsebinami za odrasle je tudi, kako učinkovito nadzorovati nalaganje prepovedanih vsebin. Tumblrjevo aplikacijo so leta 2018 umaknili iz trgovine App Store, ko so na platformi odkrili otroško pornografijo. In ker je tudi na Onlyfans vse živahneje, lahko upravičeno domnevamo, da bo čedalje težje učinkovito slediti vsej dejavnosti. »Imamo zelo veliko ekipo za varnost, ki vsebine nadzoruje z umetno inteligentno programsko opremo. K tej težavi smo pristopili skrajno resno,« je poudaril Stokely.
A Tumblr si je težave nakopal ravno z nepopolno umetno inteligenco, ki je preverila vsako sliko, naloženo na platformo, in jo primerjala s podatkovno zbirko o otroških spolnih zlorabah. »Varovalke pri vsebini so zelo zahteven vidik pri upravljanju velike platforme,« je podjetje takrat napisalo v izjavi za javnost.
Varno zavetje
Takšno dogajanje pomeni veliko negotovost za ustvarjalce. »Samo čakaš, kdaj bo padel damoklejev meč na tvoj vrat,« je to slikovito opisala Ashleyjeva.
No, za zdaj je Onlyfans digitalno zatočišče za člane, kot je Sinnamon Love, veteranka v spolni industriji, sploh med to pandemijo.
Sinnamon Love, ustanoviteljica zadruge BIPOC Adult Industry Collective, ki nudi izobraževanje in podporo temnopoltim umetnikom na tem področju, je objavljala predvsem umetniške fotografije golte in drugo mehko pornografijo, ko se je leta 2018 včlanila na to platformo. Takrat je raje delala v živo kot prek spleta, saj je tako več zaslužila. A ko se je začela pandemija, je zaradi lastne varnosti in varnosti hčere ter vnuka z gensko boleznijo takoj opustila osebna srečanja s strankami.
»Prisiljena sem bila v snemanje vsebin,« je pojasnila Sinnamon Love, ki je konec 90. imela lastno podjetje za predvajanje vsebin prek spletnih kamer.
Pri tem ni bila osamljena. Onlyfans vsebin ne deli na kategorije, zato je težko navesti natančne podatke, a ko se je pandemija lansko pomlad zaostrila, je krožilo več zgodb o tem, da so se ljudje lotili ustvarjanja vsebin za odrasle na Onlyfans.
»Onlyfans in sorodna spletišča ustvarjalcem omogočajo, da vzamejo finančno usodo in poklicno pot v svoje roke z izjemno malo ovirami za začetek,« je poudarila umetnica Love, ki si je z Onlyfans, s telefonskim seksom in storitvijo pošiljanja seksi sporočil zagotovila primeren prihodek.
Kljub temu ne računa na to, da bo Onlyfans tudi v prihodnosti lahko gostil vsebine za odrasle. Prihajajo tekmeci, kot sta Justforfans in Ismygirl, ki so osredotočeni izključno na žgečkljive vsebine. Sinnamon Love je priznala, da preverja še druge možnosti zaslužka, vendar nobena druga storitev na naročnino za zdaj nima tako živahnega prometa kot Onlyfans.
»Pogovarjam se o tem, da bi na Onlyfans objavljala tudi nesporne kuharske vsebine,« je povedala, saj dobro kuha. »Moram se pripraviti na to, da bom lahko še naprej objavljala na Onlyfans, tudi ko bo ta platforma začela preganjati določene ustvarjalce.«
To se je nekaterim ustvarjalcem na Onlyfans zgodilo že lansko pomlad. S platforme so jih brcnili tako rekoč brez razloga. Družba je zatrjevala, da je nekatere račune zamrznila ali ukinila zaradi sumljive ali goljufive dejavnosti, na primer neupravičenega vračanja denarja. Onemogočili so tudi ustvarjalce, ki naj bi platformo zlorabljali za posredovanje spolnih uslug v živo, kar je v nasprotju s smernicami spletišča in z ameriško zakonodajo. Stokely moderiranje vsebine opisuje kot zahtevno in odločno, saj je le tako mogoče zagotoviti, da poznajo ustvarjalce in da ti objavljajo vsebine v skladu s politiko sprejemljivosti.
Dodal je, da spletišče ne preganja vsebin za odrasle, ki so ustvarjene v skladu s smernicami. »Ker morajo biti vsi uporabniki na Onlyfans starejši od 18 in ker je vsebina na varnem zaradi naročnine, je politika do vsebine lahko liberalna,« je pojasnil. »Zato smo še vedno platforma, ki pozdravlja ustvarjalce vseh žanrov, tudi spolno obarvane vsebine.«
Kljub temu so mnogi ustvarjalci vsebin za odrasle zelo previdni.
»Zdi se mi, da se bo zdaj zdaj nekaj zgodilo in se bom zjutraj prebudila, denar pa bo zamrznjen – to niso prazni strahovi,« je poudarila Sinnamon Love. »To se dogaja. Res je zagonetno, saj gre za zakonito delo. Veliko ljudi je odvisnih od njega. In slavni ljudje, ki se včlanjujejo na platformo, niso od nje in sorodnih spletišč odvisni tako kot marginalizirani spolni delavci.«
Privlačnost vplivnežev
Številni ustvarjalci na Onlyfans niso le prepuščeni na milost in nemilost muham ponudnikov plačilnih storitev in zveznih zakonov, temveč jih skrbi tudi naval slavnih oseb in vplivnežev na platformo.
Zaradi slovesa Onlyfans včlanitev koga slavnega običajno spremljata tudi veliko vznemirjenje in medijsko poročanje, kaj bo pokazal oziroma česa ne bo. Nekatere znane osebe, na primer reper Tyga, so v resnici pokazale vse, še pogosteje pa gre za vsebine, ki bi zaživele tudi na tradicionalnih družbenih platformah in celo na Patreonu, na katerem se je po trenutnih smernicah dovoljeno tudi delno razgaliti.
Ko se je Bella Thorne lani pridružila Onlyfans, naj bi z naročnino 20 dolarjev na mesec v enem dnevu zaslužila milijon dolarjev. No, zaradi oglaševanja domnevne golote, ki jo je nudila po 200 dolarjev za enkraten ogled, je bila tarča besnih kritik – nekateri uporabniki so namreč plačali in ugotovili, da sploh ni šlo za fotografijo golote, zato so množično zahtevali vračilo. Kmalu zatem je Onlyfans omejil najvišje plačilo za enkraten ogled, Stokely pa je pojasnil, da so to načrtovali že nekaj časa in za to ni bila kriva Thornova. Ta je pozneje pripomnila, da se je na Onlyfans včlanila zaradi priprave na filmsko vlogo in da bo svoj zaslužek na spletišču namenila financiranju svoje produkcijske hiše ter dobrodelnim namenom. Vse skupaj je načelo zaupanje tako med uporabniki kot ustvarjalci, ki so utrpeli še največjo škodo.
A ko so zgodbe o uspehu ustvarjalcev na Onlyfans, ki so služili tudi šest- in sedemmestne zneske, prišle na naslovnice, se je priljubljenost platforme okrepila. Razcveta niso doživele le zabavne vsebine za odrasle. Skupaj s slavnimi ljudmi, ki so objavljali žgečkljive fotografije, so se na Onlyfans začeli zatekati tudi vplivneži, kot sta Ryan in Jen Hamilton, ki so želeli zaobiti vse strožja pravila družbenih omrežij v zvezi z določenimi vsebinami.
Hamiltonova, ki sta na spletu znana kot Hammy TV, sta na Instagramu, Tiktoku, Facebooku in Youtubu s svojimi potegavščinami in komičnimi posnetki na temo parov nabrala kar 19 milijonov sledilcev. Njuna povprečna objava je z namigovanji in šalami tik na meji primernosti za mlajše kot 13 let (kondom v sendviču, zaplet med striptizom). Na Onlyfans se Hamiltonova ne ukvarjata s spolnimi vsebinami, kljub temu so njune vsebine pogosto označene z opozorilom, da niso primerne za mlajše od 17 let.
»Najini posnetki so bolj pronicljivi. Zdi se mi, da je cenzura na Facebooku in Instagramu vse strožja,« je povedal Ryan. »Na Onlyfans imaš možnosti unovčiti svoje posnetke, a tudi večjo svobodo izražanja, kar je za ustvarjalce zelo pomembno.«
Onlyfans prispeva k tretji fazi ekonomije ustvarjanja, kot je to poimenoval Josh Constine, glavni vlagatelj in šef za vsebine v podjetju za vlaganje tveganega kapitala Signalfire. Za prvo fazo je bilo značilno, da so ustvarjalci nabirali dovolj veliko občinstvo, zaradi katerega so na platformi, kot je Youtube, služili s tradicionalno metodo, to je z oglasi. Med drugo fazo se je pojavilo trženje z vplivneži – to pomeni, da so znane blagovne znamke ustvarjalcem plačevale za ustvarjanje vsebin z njihovimi izdelki. Zdaj, med tretjo fazo, številni ustvarjalci za del vsebin zahtevajo plačilo, s čimer so svoj zbir razdelili na običajne oboževalce, ki spremljajo, kar je brezplačno, in super oboževalce, ki so pripravljeni plačati za nekaj več.
»Med drugo fazo so ustvarjalci morali ustrezati tako oglaševalcem kot smernicam platforme, kar pravzaprav pomeni, da so ustvarjali za občinstvo z najmanjšim skupnim imenovalcem in poskušali doseči največji možni domet,« je pojasnil Constine. »Zdaj nekaj oboževalskega občinstva na Onlyfans in Patreon privabijo tudi z drugih platform, kot sta Instagram in Tiktok. Tako lahko ustvarjajo vsebine za posebno nišo občinstva.«
Zakaj torej zakonca Hamilton, ki ne objavljata vsebin za odrasle, temveč rahlo spotakljive pogruntavščine, raje ne sodelujeta na drugih platformah z naročnino?
»Nobena druga se ni v tako kratkem času tako močno razrasla,« je odgovoril Ryan. »Ne poznam nikogar, ki bi uporabljal Patreon. Za seboj imam ekipo, ki analizira vse, in naročil sem jim, naj razišče največje platforme, ki objavljajo takšne vsebine, in Onlyfans daleč prekaša vse ostale.«
Medijska imena poskušajo trend izkoristiti iz istega razloga. Vice je lani postala prva medijska hiša, ki se je pridružila Onlyfans s svojo prehransko blagovno znamko Munchies. Znana je po svojem vpadljivem pristopu do televizijski oddaj o hrani z gostitelji, kot je reper in kuhar Action Bronson, in receptih z marihuano, s čimer je pridobila zavidanja vredno občinstvo z več kot 4,2 milijona naročnikov na Youtubu in poltretjim milijonom sledilcev na Instagramu, Facebooku in Twitterju. Ko je platforma Onlyfans k sodelovanju vabila nove člane, ki se ukvarjajo s hrano, je Clifford Endo Gulibert, izvršni producent digitalnih video posnetkov in pristojen za inovacije v skupini Vice Media, pomislil, da bi to lahko postal dragocen sestavni del njenih vsebin in tržne strategije.
»Razvija se platforma, ki bi jo morali jemati zelo resno, saj se lahko pohvali z astronomskimi številkami,« je poudaril Gulibert.
Dodaja, da še vedno po otroško eksperimentirajo, kakšne vsebine bi objavljali na Onlyfans, omenil pa je zamisel, da bi recept oklestili na ključne sestavine za bolj 'prvinsko doživetje' ali objavljali dodatne vsebine s posnetkov, ki jih sicer na bolj tradicionalnih platformah.
Družini prijazna Onlyfans?
Komedija in hrana bosta na aplikaciji Onlyfans in platformi za točenje vsebin OFTV dobili še več prostora.
OFTV, ki je še vedno v poskusni fazi, se lahko pohvali z izvirnim programom, kot je Unlocked, oddaja, ki se 'poglablja v osebno življenje slavnih in razkriva, kaj je res', in mešanico video posnetkov z osrednjega spletišča.
Ustvarjalce Onlyfans vabijo, naj svoje posnetke pošljejo ekipi OFTV, da jih oceni. Na aplikaciji sicer ni možnosti plačljivih vsebin, so pa na njej povezave na glavne spletne strani ustvarjalcev, s čimer spodbujajo promet in teoretično nove naročnine. Stokely upa, da bo ravno to dejavnik, po katerem se bo OFTV razlikoval od Youtuba in Tiktoka. »OFTV se s stališča ustvarjalcev lepo dopolnjuje z Onlyfans,« je poudaril.
Ker je OFTV na voljo v trgovini App Store, so pornografske vsebine izrecno prepovedane in s tem onemogočeni vsi ustvarjalci vsebin za odrasle.
Onlyfans ustvarjalcem odpira nove možnosti za plačljive objave in poslovna razmerja, zato je več manevrskega prostora za uspešno delovanje najrazličnejših vrst ustvarjalcev, kar je tudi Stokelyjev namen. A očitno je, da Onlyfans za neodvisne ustvarjalce žgečkljivih vsebin, ki imajo na voljo manj pravičnih in učinkovitih virov zaslužka s svojimi vsebinami, igra pomembnejšo vlogo pri služenju vsakdanjega kruha. Onlyfans mora šele dokazati, da bo drugačna platforma od Patreona, ki je nazadnje podlegel izzivom, povezanim s podpiranjem spletne pornografije.
Stokley je na vztrajno vprašanje, kaj bi odgovoril ustvarjalcem vsebin za odrasle, ki jih skrbi, da jih bodo vrgli z Onlyfans, ponovil, da bo platforma tudi v prihodnje tako kot v preteklosti namenjena vsem ustvarjalcem. »Že od prvega dneva smo ponosni, da imamo eno najbolj liberalnih politik in ne cenzuriramo oziroma filtriramo izraznosti in vsebine naših ustvarjalcev,« je povedal. »Podpiramo raznolikost na platformi in to se ne bo spremenilo.«
To je lepo, a dokler na zakonski ravni ne bo prišlo do velikih sprememb, s katerimi bodo ustvarjalci vsebin za odrasle in spolni delavci postali enakovreden člen v gospodarstvu, bi se tveganje za podjetja za plačilne storitve, ki omogočajo plačevanje eksplicitnih vsebin, spet lahko pokazalo kot preveliko breme.
»Patreon se me ni želel znebiti,« mi je zaupala Ashleyjeva. »Tudi Onlyfans ne bi rad odgnal ponudnikov pornografije – rad pa bi se izognil morebitnim tožbam. Težko rečem, ali je medijska pozornost, ki je je deležen Onlyfans, dobra – nas utrjuje v kulturni zavesti ali pa pomeni, da smo preveč na očeh in nas bo javnost poskušala utišati. Vsebine za odrasle so vedno pod drobnogledom,« je nadaljevala Ashleyjeva. »In to za Onlyfans žal pomeni, da lahko po strmem vzponu pade še toliko globlje.«
Copyright Fast Company, distribucija Tribune Content Agency.