Objavljeno: 26.5.2015 | Avtor: Miran Varga | Monitor Junij 2015 | Teme: projektor

Projektor naj bo

Predstavitev vsebin s projektorjem ima svoj čar. Ne le, da v sliki z veliko diagonalo lahko navadno uživa večje število ljudi, nanje pusti tudi vtis. Torej si vsebino zapomnijo. V sodobnem poslovnem svetu je na stranke in/ali poslovne partnerje preprosto treba narediti dober vtis, saj se le tako lahko nadejamo uspešnega poslovanja oziroma sodelovanja. Predstavitev dejavnosti je pomembna tako vsebinsko kot praktično – sama izvedba predstavitve v sobi z velikim zaslonom je vendarle bolj impresivna.

»  Kaj smo ugotovili?

Nakup poslovnega projektorja moramo začeti pri osnovah – za kaj ga bomo uporabili? Če ga bomo prenašali, naj bo čim lažji in hkrati dovolj močan, saj projekcijsko platno verjetno ne bo vedno na voljo. Če pa bo projektor namenjen uporabi v sejni sobi, bo zadostovala manjša svetilnost. Vsekakor pa svetujemo nakup projekcijskega platna.

Sodoben projektor ni le praktičen prenašalec večje količine vsebin v obliki projicirane slike, mimogrede lahko poskrbi tudi za ugled podjetja, posebej če gre za kakšen dražji model. Projektorji imajo seveda še celo vrsto drugih prednosti, poleg dejstva, da so ena najbolj cenovno dostopnih možnosti, če želimo sliko prikazati na dolgi diagonali in jo deliti z večjim številom ljudi, bodisi s strankami bodisi z zaposlenimi.

Danes je trg poslovnih projektorjev zelo živahen. To dokazuje tudi tokratni preizkus, na katerem se je med seboj »udarilo« dvajset projektorjev iz najrazličnejših cenovnih in zmogljivostnih segmentov. Ponudba na trgu je resnično pestra, v vsakem trenutku lahko izbiramo med več deset aktualnimi modeli, zato lahko vsako poslovno okolje najde projektor, ki mu bo relativno pisan na kožo in bo tako razveseljeval tako zaposlene kot obiskovalce.

Zelo dobrodošla informacija za večino uporabnikov poslovnih projektorjev je tudi ta, da jih brez težav ali zadrege uporabimo v domačem okolju. Večina poslovnih projektorjev namreč brez težav projicira lepo in čisto videosliko, zato jih lahko brez sramu uporabimo celo za hišni kino. Za razliko od namenskih videoprojektorjev sicer ne premorejo kupa elektronike za lepšanje videa, a se ob dobrem viru (npr. videovsebinah v visoki ločljivosti) izkažejo s kakovostnim predvajanjem videa. A le, če imamo možnost odnesti projektor iz službe domov. Se pa moramo v vsakem trenutku zavedati določenih lastnosti – poslovni projektor je še vedno prvenstveno namenjen prikazu tabel, preglednic in predstavitev, zato bodo morebiti predvajani filmi (pre)svetli, ljubitelje kina pa zna motiti tudi glasnost, saj so tovrstni projektorji zaradi velike svetilnosti hrupnejši.

Pri nakupu poslovnega projektorja nikakor ne gre spregledati vloge prodajalca, še posebno če gre za specialista na tem področju. Nakup projektorja lahko ponazorimo z analogijo iz avtomobilskega sveta. Recimo, da imamo proračun za nakup avtomobila v višini 25 tisoč evrov. Za ta denar si lahko kupimo športni dvosed, lepo limuzino ali karavana, zanimivega enoprostorca, manjši kombi ali celo mini terenca. Jasno je, da izbire vozila ne bomo zaupali nekomu, ki se na različne vrste avtomobilske pločevine ne spozna. Tudi pri projektorjih je situacija podobna, saj za določeni proračun lahko izbiramo med navadnimi projektorji, modeli z ultrakratko projicirno razdaljo, interaktivnimi projektorji in modeli, sposobnimi prikazovanja slike v treh dimenzijah. Dober prodajalec nas bo že po vsega nekaj vprašanjih »prebral«, lažje ocenil naše dejanske potrebe in želje ter nam prodal ustrezen projektor.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji