Objavljeno: 29.1.2013 | Avtor: Gorazd Ropoša | Monitor Januar 2013

"Spodobno" povabilo

Organizacija sestanka (pa najsi gre za dogodek v živo ali prek spleta) ni enostavna reč. Kdor se je s tem kdaj že ukvarjal, lahko potrdi, da je potrebna cela vrsta korakov, velikih in majhnih opravil, preden lahko zatrdimo, da smo neki dogodek uspešno organizirali. V celotni "zgodbi" še največ časa in živcev požre vsakovrstno usklajevanje (povabljenih, terminov in različnih vsebinskih podrobnosti dogodka), težavnost organizacije pa se kaže tudi v "vroči" komunikaciji (cela vrsta poslanih sporočil, telefonskih klicev, včasih celo predhodnih srečanj) in nikoli dokončnih seznamih povabljenih (odpovedi in prijave zadnji hip).

Ker več glav več ve, je smiselno, da si tudi pri tem opravilu omislimo kakšnega pomočnika. Sami smo tokrat iskali predvsem v digitalnem okolju, ki tudi na področju organizacije dogodkov ponuja nekaj rešitev. Ena so, recimo, različni koledarji (najdemo jih, recimo, v Microsoftovem Outlooku in Applovem iCalu), ki z možnostjo pošiljanja vabil in deljenjem vsebine koledarja že veliko pripomorejo k zmanjšanju stresa pri organizaciji.

Druga možnost pa so namenske spletne storitve (in te smo si ogledali tokrat), ki se pomoči in organizacije same lotevajo širše, bolj ali manj natančno in uporabno. Kako in kaj ponujajo, si oglejmo spodaj.

agreeAdate

Da pa bi ga lahko uporabljali, si moramo najprej izdelati račun (z drugimi, npr. z Googlovim, se žal ne razume), saj anonimna raba ni možna. Uporabniški vmesnik je "barvit" in v svojem osnovnem oknu preprost. Morda je nekoliko po svoje oblikovan (organizirane dogodke prikaže v tabeli), a to ne vpliva na uporabnost storitve, informacije pa tudi poda jasno in dovolj pregledno. Žal se preglednost bistveno zmanjša v nadaljevanju, konkretno pri izdelavi poljubnega vabila. Vmesnik se tu namreč precej napolni, vsebina pa je na več straneh (nujno je premikanje v smeri dol po strani). Moteče je predvsem podajanje (sicer koristnih) informacij o posameznem tipu dogodka, ki se sicer "konča" z bližnjico (osnovna zamisel je, da izberemo dogodek, ki nam glede na opis najbolje ustreza, program pa nas nato po kliku bližnjice usmeri naprej), a se informativnost že po nekaj organiziranih sestankih izrodi (vsebino in tipe dogodkov osvojimo). Delovni proces na splošno ni zapleten, je pa (pre)dolg, saj v petih korakih zahteva kar nekaj informacij. Zagotovo ni najprimernejši za manj potrpežljive, je pa res, da poslano vabilo lahko zelo dobro prilagodimo potrebam sestanka (več terminov, ožji urni razponi, dodatni opomniki, komentarji in vprašanja). Izdelano vabilo lahko preprosto pošljemo tudi z agreeAdate, pri tem pa v svoj profil shranimo (uvoz iz Outlooka ali Excella) tudi stike, ki jih potrebujemo za pošiljanje. Povabljeni z odzivom ne bodo imeli veliko dela (klik objavljenega URL in vpis zahtevanih informacij), organizator pa odzive lahko sproti spremlja v oknu vmesnika. Bistvena prednost storitve je zagotovo natančnost, saj je vabilo moč dobro prilagoditi namenu sestanka, pri tem pa od povabljenih pravočasno izvabiti potrebne dodatne informacije. Obenem to tudi upočasnjuje delovni proces, zato orodje ni primerno za manj potrpežljive.

Zaradi precej polnega vmesnika se preglednost storitve agreeAdate precej zmanjša v najbolj "občutljivem" delu, pri izdelavi vabila. Informacije, pa tudi "dolžina" delovnega procesa (pet korakov), so vidne tudi na tej sliki.

agreeAdate

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.agreeadate.com.

Cena: Brezplačno (z nekaj omejitvami), okoli 6 evrov (različica Gold brez omejitev).

Za: Ni potreben odjemalec, zna poslati vabilo, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, natančnost (možnost dodatnih informacij), na voljo tudi brezplačno.

Proti: Ni mogoča anonimna raba, ne zna se povezati s "sorodnimi" storitvami, omejitve pri brezplačni rabi.

Congregar

Spletna storitev je na voljo v štirih jezikih (slovenščine ni med njimi) in (trenutno) v beta različici, a nismo opazili, da bi to kakorkoli vplivalo na uporabnost. Ima preprost in pregledno urejen uporabniški vmesnik, ki je tematsko razdeljen na tri dele. Morda bi lahko bil lepše oblikovan (osebni vtis), a se ga je mogoče navaditi. Zanimivo, storitev je na voljo tudi povsem anonimno, lahko pa se za rabo prijavimo še prek računa (novega ali veljavnega Googlovega). Delovni proces je preprost, svojo ustvarjalnost bomo lahko (intuitivno) "sproščali" na petih poljih in koledarju (pomoči ni, a so opisi z namembnostjo vsakega polja). Tudi zaradi povabljenih je smiselno, da polja natančno izpolnimo (podatki o organizatorju, naziv in kratek opis sestanka in seveda datumi), končni rezultat pa (v obliki URL naslova do spletne strani) kar sami pošljemo tistim, ki jih bomo povabili. Za organizatorja je na voljo "skrbniški" URL, kjer bdi nad odzivi, po potrebi pa tudi spremeni kakšno malenkost. Tudi v tem delu je Congregar med preglednejšimi, saj ločeno prikaže tiste, ki so udeležbo na dogodku potrdili, odpovedali ali pa preprosto niso našli ustreznega termina. Najmočnejši "magnet" Congregarja je preprostost in možnost anonimne rabe, praktičnost (uporaba Googlovega računa) in hiter delovni proces, med pomanjkljivosti pa bi lahko uvrstili odsotnost dodatnih možnosti in nenatančnost pri določanju termina (natančno uro lahko določimo samo z vpisom med komentarje).

Delovni proces v Congregarju je preprost, svojo ustvarjalnost pa lahko sproščamo na petih poljih in koledarju.

Congregar

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.congregar.com.

Cena: Brezplačen.

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno, zna se povezati z računom Google.

Proti: Ne zna poslati vabila, manjka mu natančnosti.

Doodle

Storitev je na voljo tako brezplačno (a z nekaj omejitvami) kot v plačljivi obliki, pri čemer jo, vsaj v prvem primeru, lahko uporabljamo tudi povsem anonimno. Takrat v štirih (preprostih) korakih postavimo temelje (določimo datum, kraj in na kratko opišemo dogodek) nekega dogodka, vabilo zanj pa nato v obliki naslova URL sami (e-pošta) posredujemo tistim, ki jih želimo povabiti. Bistvena pomanjkljivost takega načina dela je vsekakor sledljivost, saj je vsako vabilo samo enkratno (ni zgodovine). Tudi zato si velja omisliti vsaj brezplačen račun, ki pa tako beleženje omogoča. Po uspešni izdelavi računa (naredimo ga hitro) in kasnejši prijavi se znajdemo v "mornarskem" vmesniku (modro bele barve), ki je pregleden in ga hitro osvojimo. Večina nastavitev je na voljo "zgoraj desno", medtem ko je osrednji del namenjen samemu vabilu oziroma izdelavi le-tega. Delovni proces je v takem načinu dela še krajši (kot pri anonimnem delu), saj v treh korakih naredimo vse. Tu se pokaže še ena bistvena prednost registracije, namreč možnost predpriprave (izdelava lastnih seznamov povabljenih, usklajevanje s svojimi koledarji ipd.). Doodle je komunikativen, saj ga lahko povežemo s priljubljenimi orodji (kot npr. Google, iCal ali Outlook), obenem pa je na voljo vedno in povsod (aplikacija za iPhone, iPad in druge "pametne" telefone). Ocenimo ga lahko kot resno orodje, ki že v brezplačni obliki dobro zadovolji tudi potrebe zahtevnejšega uporabnika.

Doodle vodi evidenco za posamezno vabilo, ob registraciji pa ta ostane tudi za kasneje (zgodovina). Takole vidimo odzive povabljenih in ustreznost "razpisanih" terminov.

Doodle

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.doodle.com.

Cena: Brezplačen, solo Premium (29 evrov/leto), Bussines Premium za 20 uporabnikov (359 evrov/leto), Enterprise Premium za 1000 in več uporabnikov (po poizvedbi).

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno, zna se povezati z Googlovim računom (na voljo je tudi androidna aplikacija).

Proti: Ne zna poslati vabila, omejitve pri brezplačni rabi.

Meeting Wizard

"Čarovnik" je brezplačen, a je za resnejšo rabo smiselno, da si izdelamo svoj račun (to nam ne vzame veliko časa, saj je treba vpisati predvsem osnovne podatke). Prvi vtis po prijavi je dober, saj se zdi uporabniški vmesnik pregleden in urejen, deloma tudi zaradi velikega osrednjega dela, ki je namenjen pripravi vabila. Nekako upamo, da bo tak tudi delovni proces, a na žalost ni tako. Obsega sicer (le) štiri korake, a vsak od njih od uporabnika "zahteva" vpis kar nekaj podatkov. Res je, podatki niso povsem nepotrebni, saj podrobno določijo izdelano vabilo, a bi v tem primeru pri izpolnjevanju želeli več optimizacije (manj pisanja, več izbiranja) ali celo avtomatizacije. Kljub opisanemu sta tako vmesnik kot (na srečo) tudi delovni proces dovolj intuitivna, da s spoznavanjem ne izgubljamo veliko časa. Proces si lahko poenostavimo tudi sami, denimo, s pripravo lastnih "imenikov" ali objavo svojih prostih terminov. Pri poenostavljanju pomaga tudi "čarovnik", ki že pripravljene predloge za organizacijo sestanka enostavno "servira" za nadaljnjo rabo. Prav pride tudi pregled nad vsemi sestanki, tudi tistimi, za katere smo že poslali vabila, saj tako lahko spremljamo tudi odzive povabljenih. No, tu se skriva tudi najboljši del orodja, saj opisano predstavi zelo natančno, vendar bi to spet lahko pokazal pregledneje. Vsaj slovenski del uporabnikov bo od resnejše rabe odvrnilo to, da med ponujenimi lokacijami za sestanek ni Slovenije (oziroma kraja v državi), saj je nam najbližja lokacija šele Dunaj. Kakorkoli, Meeting Wizard je eno od možnih pomagal pri organizaciji in pripravi vabil za sestanek, vsaj v enem delu pa je pri tem opravilu tudi zelo natančen. Na žalost je po našem mnenju pomanjkljivosti za odtenek preveč, najbolj pa pri tem bode v oči nepreglednost in zapletenost rabe.

Meeting Wizard se "ponaša" z intuitivnim delovnim procesom, kjer za pripravo vabila vpišemo kar nekaj podatkov. Takole je videti vmesnik pri vpisu "začetnih" podatkov.

Meeting Wizard

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.meetingwizard.com.

Cena: Brezplačen.

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno, zna se povezati z Googlovim računom.

Proti: Omejitve pri brezplačni rabi, ne "pozna" Slovenije.

Meetomatic

"Matic" lahko uporabimo brezplačno (in povsem anonimno) ali pa zanj plačamo (za to se moramo registrirati in jasno prijaviti ob uporabi). Brezplačna oblika pričakovano ponuja nekaj manj (predvsem manjka natančnost pri časovni opredelitvi sestanka (dopoldan/popoldan), prikazu koledarja in konkretnega dogodka, ne moremo "voditi" niti evidence o vseh doslej organiziranih sestankih. Kljub vsemu bi ga manj zahtevni uporabniki lahko zastonj uporabili. Uporabniški vmesnik je enostaven, brez balasta, podobno lahko zapišemo tudi za delovni proces (vedno je jasno, kakšna je naloga uporabnika, vabilo izdelamo v treh korakih). Najprej določimo čas, sledi (smiselno) poimenovanje sestanka in "objava" svojega e-poštnega naslova. Ta je potreben, saj nam Meetomatic nanj posreduje naslove URL. Pravzaprav dva, enega za pripravljeno vabilo (tega nato sami razpošljemo povabljenim) in drugega za pregled odzivov na poslano vabilo. Tisti, ki smo jih povabili po e-pošti, se na vabilo lahko odzovejo hitro in enostavno s klikanjem po pripravljenem obrazcu. Dopišejo lahko tudi svoj komentar, po objavi pa je organizator obveščen o odzivu. Rezultat odzivov Meetomatic pokaže s statistiko (vidimo, kateri izmed predlaganih terminov je dobil največ glasov), z branjem te statistike pa se lahko odločimo, kdaj točno bo sestanek. Prednosti orodja so enostavnost, dobra sporočilnost in statistični prikaz odzivov, pogrešali pa smo predvsem večjo natančnost.

Ko vpišemo vse podatke za predvideni sestanek, se Meetomatic odzove tako, da pripravi dva naslova URL, ki sta namenjena pošiljanju vabil in pregledu odzivnosti.

Meetomatic

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.meetomatic.com.

Cena: Brezplačen (z omejenimi možnostmi), okoli 16 evrov/leto polna različica.

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo tudi brezplačno.

Proti: Omejitve pri brezplačni rabi, ne zna se povezati s "sorodnimi" storitvami.

Setameeting

"SAM" je prijazen "brezplačnik", ki v svojem "nagovoru" obeta, da se bo v prihodnje ukvarjal še s kakšnimi podrobnostmi. Lahko ga uporabimo povsem anonimno, če pa želimo kaj več (recimo podroben pregled nad organiziranimi sestanki, enostaven dostop do vseh zmogljivosti), si je gotovo smiselno izdelati (brezplačen) račun. Uporabniški vmesnik je videti preprost, zeleno bel in vsebinsko urejen po zavihkih. Informacije podaja pregledno, jasno in tudi delovni proces je intuitiven, zato niti ob prvi rabi ne bomo izgubljali preveč časa. Bolj se zadeva zaplete pri sami pripravi vabila, saj postane SAM radoveden kot le kaj. Polj je veliko, korakov od začetka do konca še več (SAM meni, da korektno vabilo lahko izdelamo šele v sedmih korakih) in izkaže se, da je delovni proces časovno precej potraten. Res je, stvari, ki ga zanimajo, niso kar nekaj, vsekakor so povezane z organizacijo in dobrodošle za kasnejši boljši pregled nad sestankom, so informativne in tudi neobvezne (ni nam treba vnesti prav vseh). A še vedno se moramo (ob prav vsaki) organizaciji priklikati (in pretipkati) od začetka do konca, to pa zna kdaj biti precej duhomorno (še posebej, ko se mudi). V vsem drugem je SAM tak, kot smo zapisali na začetku. Prijazen in ustrežljiv, tudi natančen (pregled nad sestanki in odzivi nanj, ne nazadnje tudi priprava samega vabila), ni pa hiter, zato se bodo zanj verjetno odločili tisti, ki se jim ne mudi pri organizaciji.

Setameeting se ponaša s preprostim in vsebinsko po zavihkih urejenim vmesnikom. Da je precej natančen pri organizaciji, se vidi tudi s slike.

Setameeting

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.setameeting.com.

Cena: Brezplačen.

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo tudi brezplačno.

Proti: Dolgotrajen delovni proces.

ScheduleOnce

Za uporabo storitve si moramo omisliti eno izmed licenc (na voljo je brezplačna in več plačljivih), zgolj anonimno delo (žal) ni mogoče. Med posameznimi licencami je (jasno) tudi vsebinska razlika, zato bo izbira posamezne odvisna tudi od naših potreb. Izdelava računa ni težavna, še lažje pa "pridemo skozi", če uporabimo kar enega od svojih (morebiti) že obstoječih (povezati se zna z Googlovim ali Facebook računom). Osrednji uporabniški vmesnik storitve je na pogled jasen, vsebina pa pregledno urejena v posamezne zavihke (nastavitveni del) ter prikazana na seznamu pripravljenih "vabil". Zadnje zavzema tudi največji del okna vmesnika. ScheduleOnce loči med vabili, ki jih ustvarimo sami (imenuje jih izhodni del), in tistimi, ki nam jih za neki dogodek pošlje drug organizator (vhodni del). Delovni proces osvojimo hitro, saj ni zapleten, pa še veliko pomoči (v obliki kratkih filmčkov, demo posnetkov) je na voljo. Novo vabilo naredimo v enem oknu (in nekaj korakih). Dovolj je preprosto risanje po koledarju (označimo primerne termine), "klikanje" med možnostmi (trajanje sestanka in izbira lokacije) in vpisovanje podrobnosti, da dobimo končni izdelek, naslov URL, na katerem "najdemo" vabilo. To je seveda osnova za pošiljanje po e-pošti, lahko ga tudi objavimo na kakšni strani. Tudi povabljeni ne bodo imeli težkega dela, samo "skočijo" na poslani URL, "porišejo" koledar, kot jim ustreza, dodajo komentar in shranijo opravljeno. Organizator njihov prispevek spremlja v spletnem vmesniku, viden je na seznamu opravil (prikaz lahko celo prilagodimo trenutnim potrebam). ScheduleOnce že na pogled sodi med resnejša pomagala pri organizaciji sestankov in mu večjih pomanjkljivosti (razen cene) pravzaprav niti ne moremo očitati.

Delovni proces je v ScheduleOnce "osredotočen" na "risanje" po koledarju, "klikanje" med možnostmi in vpisovanje podrobnosti. Preprosto in učinkovito.

ScheduleOnce

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.scheduleonce.com.

Cena: Brezplačno (Basic) do okoli 40 evrov/mesec (Enterprise).

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno, zna se povezati z Google in Facebook računom.

Proti: Omejitve pri brezplačni rabi.

Timebridge

"Časovni most" je brezplačen, a ga ne moremo uporabiti povsem anonimno. Zahteva namreč registracijo (vpis podatkov in potrditev izdelave prek e-pošte), nato pa seveda še prijavo v izdelan račun. Lahko smo sicer hitrejši in se izdelave računa rešimo z uporabo Googlovega računa, če ga seveda imamo. Še nekaj velja omeniti, namreč možnost povezave z različnimi (priljubljenimi) koledarji (kot Microsoftov Outlook treh generacij (tudi 2010), Applov iCal in že omenjeni Google). Prijava nas privede v lepo izdelan in vsebinsko urejen (zavihki) vmesnik, kjer "kraljuje" koledar, na voljo pa so tudi "priboljški" (nasveti) za lažje delo. Na začetku je nemara vsega celo preveč, saj se ne znajdemo takoj, zato se je morda smiselno najprej ozreti po vsebini in si prebrati nasvet ali dva, da bo delo kasneje teklo gladko in hitreje. Organizacija sestanka je dokaj natančna, a je delovni proces tudi tu (zaradi intuitivnosti vmesnika) dovolj hiter, pomagamo pa si lahko tudi s čarovnikom. Poleg izbire termina in določanja povabljenih (vpišemo lahko svoje stike, si ustvarimo sezname in izberemo več možnih terminov), si lahko omislimo celo telefonsko ali video konferenco, pri tem pa na vabilo uvrstimo potrebne dodatne podatke (telefonska številka ali naslov URL za vstop). Vabilu lahko dodamo kar nekaj podrobnosti (priloge, zaznamki, "vozni" red/agenda). Timebridge vsekakor sodi med resnejše kandidate za redno rabo, največji argumenti za to so natančnost in številne možnosti, ki jih s tem ponuja. No, vse to mu lahko štejemo tudi za pomanjkljivost, saj ničesar ne moremo narediti kar takoj, na 1,2,3.

Timebridge je povezljiv s kar nekaj priljubljenimi orodji, to je razvidno tudi s slike.

Timebridge

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: timebridge.com.

Cena: Brezplačen.

Za: Ni potreben odjemalec, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno, zna se povezati z Googlovim računom (in drugimi).

Proti: Ni možna anonimna raba.

TimeToMeet

Uporabimo ga lahko povsem brezplačno (anonimno ali z registracijo), lahko pa se odločimo tudi za plačljivo različico, ki posledično tudi ponuja nekaj več (trajno povezanost z enim od priljubljenih koledarjev (Outlook, iCal) in nekakšnega osebnega tajnika). Če je anonimno delo primernejše za manj zahtevne uporabnike (ne hrani namreč nobenih že pripravljenih vabil, ni zgodovine), se z izdelanim računom tudi v zastonjski obliki da prav lepo delati. Izdelati svoj račun ni težko, želeli pa bi možnost povezave z Googlom (ali katero drugo storitvijo). Uporabniški vmesnik nam ni bil najbolj všeč, nekako nerodno je videti, zdel se nam je tudi manj pregleden, a je res, da z branjem vsebine prav hitro "prerastemo" tudi to. Če račun še lahko prilagodimo svojim potrebam, pa to ne velja za sam delovni proces, ki ga moramo sprejeti takega, kot je. A brez panike, je enostaven, čeprav mu tudi tu manjka jasnosti, predvsem pa preglednosti (treba je listati po straneh, da vidimo celotno vsebino). Za vabilo moramo izpolniti kar nekaj polj (a so vsa bolj ali manj potrebna) in izbrati termine (preprosto "risanje" po koledarju), končni rezultat (naslov URL vabila) pa poslati (kar ob pomoči TimeToMeet ali pa po e-pošti). Osebni tajnik je pravzaprav spletna stran (URL določimo delno sami), ki skrbi za sprejemanje vabil in usklajevanje novih z že obstoječimi. TimeToMeet je pomočnik, ki je lepo uporaben tudi v brezplačni obliki, čeprav se moramo zato sprijazniti z nekaj pomanjkljivostmi (časovne omejitve pri povezovanju s koledarji, oblika vmesnika).

TimeToMeet lahko uporabljamo povsem brezplačno in tudi anonimno, kot kaže slika. V tem primeru delovni proces ni zapleten in ga opravimo v treh korakih.

TimeToMeet

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: www.timetomeet.info.

Cena: Brezplačno (anonimna raba ali z registracijo), okoli 4 evre/pol leta (različica Pro).

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno, zna se povezati z Outlook in iCal.

Proti: Omejitve pri brezplačni rabi, neroden uporabniški vmesnik.

When is good

Spletna storitev se, kot je razvidno iz imena, ukvarja z iskanjem najprimernejšega termina za izbrani dogodek. Na voljo je povsem brezplačno (brez poprej izdelanega računa ali z njim), lahko pa se odločimo za plačljivo različico (izdelava računa je obvezna, denar pa "kupi" tudi več funkcionalnosti). Že bežen pogled na spletni vmesnik razkrije, da ne bomo imeli veliko težav z razumevanjem in privajanjem na storitev. Vmesnik je namreč preprost, z velikim osrednjim delom, kjer "kraljuje" (po velikosti in vsebini) prilagodljiv koledar (možen prikaz po dnevih, urah, razdelitev po petnajst, trideset ali šestdeset minut) in nekaj dodatnih možnosti (prikaz na klik). Delovni proces sledi prvotnemu vtisu, saj v treh preprostih korakih povemo, kateri termini so za nas najprimernejši (povlečemo po koledarju), poimenujemo dogodek, se poigramo z nekaj dodatnimi prilagoditvami, si zapomnimo kodo (le z njo lahko pogledamo odzive na objavo) in objavljene naslove URL (en za vabila kandidatom za udeležence, en za pregled njihovih odzivov in en za popravljanje dogodka). Z registracijo pa pridobimo še nekakšno beležnico (pregled vseh objavljenih dogodkov in njihov status), ki hkrati tudi odpravlja potrebo po vsakokratnem vpisovanju kode. Plačljiva različica ukine oglase in doda več možnosti za odzive (bolj ali manj primerni termini, še natančnejše terminsko umeščanje dogodka, možnosti izvoza v Excel) in posebne ugodnosti za večja podjetja (lastna poddomena, prilagoditev videza vmesnika podjetju, več računov in lažje upravljanje teh računov). When is good je uporabna storitev, za večino dogodkov pravzaprav tudi v najpreprostejši obliki, a pri tem velja upoštevati že omenjene omejitve. Za najmanj stresno delo priporočamo vsaj izdelavo računa.

When is good je precej prilagodljiv in ga lahko "mučimo" v celi vrsti podrobnosti. Takole, recimo, je videti okno, kjer določamo možne časovne termine.

When is good

Kaj: Orodje za spletno organizacijo sestankov.

Izdeluje: whenisgood.net.

Cena: Brezplačno (brez izdelave računa ali z njo), okoli 6 evrov/leto za račun "Premium", okoli 220 evrov/leto za račun "Branded".

Za: Ni potreben odjemalec, možna anonimna raba, vodenje evidence o organiziranih sestankih, možnost določitve več terminov, na voljo brezplačno.

Proti: Ne zna se povezati s "sorodnimi" storitvami.

In kaj izbrati?

Ni kaj, izbira je, kljub manjšim pričakovanjem, še vedno dovolj pestra, da se ne moremo kar tako odločiti. Nam sta bila najbolj všeč in obenem najuporabnejša ScheduleOnce in Doodle, saj se najbolj natančno in dosledno, obenem pa do uporabnika in organizatorja prijazno lotevata "problematike" sestankov oziroma vabljenja ljudi nanje.

Tabela z rezultati

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji