Objavljeno: 27.11.2012 | Avtor: Gorazd Ropoša | Monitor November 2012

Ukrotimo svoj avtomobil

Sodobni avtomobili so danes "polni" umetne inteligence, ki nam v obliki najrazličnejših pomagal in računalnikov želi predvsem olajšati najpomembnejši opravek v avtomobilu (vožnjo), nas po potrebi reševati iz nevarnih situacij (ali pa tudi ne) in na splošno ponuditi podporo na različnih področjih, povezanih z našim jeklenim konjičkom. Deloma se naši avtomobili zaradi takšne opremljenosti tudi zavedajo samih sebe, to je, znajo "povedati", kaj jih muči (vsaj približno) in kdaj moramo zanje podrobneje poskrbeti (točenje goriva, servis ipd.). Za marsikoga je to že dovolj, spet drugi si želimo še kaj več.

Računalnik v avtu zagotovo težje naučimo "nekaj več", oziroma ta postopek ni povsem enostaven, vsakomur dostopen in vedno mogoč. Zato se je smiselno ozreti po kakšnem "zunanjem" pomočniku, ki je bolj "poslušen" in ga lažje upravljamo/nadziramo. En tak se ponuja kar sam, pa še (skoraj) vedno ga imamo s seboj. Pametni telefon namreč, ki se lahko s pravo izbiro (dodatnih) orodij veliko nauči, s tem pa postane nadvse zmogljiv pripomoček in pomočnik pri popisovanju cele vrste (za nas in jeklenega konjička) pomembnih dogodkov in poročevalec za tiste, ki se jih moramo kmalu lotiti.

No, najprej se moramo seveda odločiti, katero "lekcijo" želimo naš telefon naučiti. Avtomobilski pomočniki so namreč takšne in drugačne vrste. Eni, recimo, nam znajo in pomagajo poiskati novo (ali rabljeno) prevozno sredstvo (recimo, AutoScout24 in mobile.de), spet drugi so bolj tehnični "tipi" in se večinoma posvečajo podrobnostim v motorju in drugod (kot Torque). Tretji želijo olajšati upravljanje pametnega telefona med vožnjo ali pa prikazati pomembne informacije (o avtu in poti) in so na splošno nekakšen vmesnik med voznikom in vozilom (Car Dashboard, Car Mode, razni navigatorji ipd.).

Sami smo se tokrat podrobneje posvetili orodjem na androidnem trgu, ki znajo "bdeti" nad zaupanim jim jeklenim konjičkom, "mu gledati v zobe" in si zapomniti bistvene dogodke, povezane z njim (točenje goriva, stroški nakupa, podatki o servisnih posegih ipd.), lastniku pa na ukaz zdrdrati celo vrsto bolj ali manj pomembnih podatkov, ki si jih sam ne zmore ali noče zapomniti.

Ponudba je, pričakovano, pestra in zagotovo se bo našlo kaj primernega za vsak žep (in okus). Poglejmo, kaj smo si ogledali in katera orodja so se na preizkusu najbolje "odrezala".

aCar

Z aCar se lahko lotimo vodenja evidence za različne dogodke (polnjenje goriva, servisni posegi, potovanja ipd.), povezane z izbranim avtomobilom. Orodje je na voljo v brezplačni in zato nekoliko okrnjeni različici ter plačljivi, ki pa se zato ponaša z nekaj več "znanji" in možnostmi (omogoča pogostejše varovanje podatkov, ponuja dodatne bližnjice za hiter dostop do zanimivih vpisov, ima več možnosti poročil ter izvoza podatkov). Uporabniški vmesnik je všečno oblikovan in pregledno razdeljen na tri dele, tako da hitro in jasno pokaže, s katerim avtomobilom imamo opravka, ponudi zanj še kak nasvet in prikaže tudi vse možnosti, ki jih zanj lahko uporabimo. Delovni proces je preprost, vpisovanje posameznih dogodkov opravimo hitro in enostavno, program pa nas pri tem opozori tudi na obvezna polja. Večjih zamer delovnemu procesu ni, morda bi lahko bilo bolj skladno z delovnim okoljem (in bližnjicami v njem) izvedeno edino "bežanje" iz posameznega vpisovanja (preklic vnosa), saj takrat tipka "nazaj" na telefonu ne deluje, oziroma jo je treba pritisniti dvakrat. Nastavitev ima aCar dovolj, tiste, ki so, tudi pridejo prav. Posebej velja omeniti še "uvozno/izvozni" center, ki združuje vse možnosti za uspešno in enostavno varovanje in "selitev" podatkov. aCar je uporabno, predvsem pa natančno in vestno orodje brez večjih pomanjkljivosti, ki tudi v brezplačni različici ponudi veliko in ga je moč normalno in redno uporabljati. Vredno ogleda in resnega preizkusa.

aCar

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: www.zonewalker.com, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen (z oglasi), okoli pet evrov za odklep vseh možnosti.

Za: Preprosto sprotno vpisovanje podatkov, pregleden vmesnik, možna lokalizacija (merske enote, valuta), vesten (opomniki), poročila, možnosti izvoza in varovanja podatkov.

Proti: Plačljivost dodatnih funkcij.

aCar ima všečno oblikovan uporabniški vmesnik, ki je pregledno razdeljen na tri dele in ponuja informacijo o izbranem avtomobilu ter vse možnosti, ki jih zanj lahko uporabimo. Tako je videti pri tem opravilu.

Auto Care

"Vzdrževalec" avtomobilov je brezplačno orodje, ki želi biti precej univerzalno, saj lahko z njim vodimo evidenco za različne vrste vozil (avto, motorno kolo, čoln, traktor ipd.) hkrati. Pred resno (in redno) uporabo je najprej treba napolniti zbirko podatkov, torej vpisati nekaj osnovnih podatkov o avtomobilu, ki ga bomo "nadzorovali". Vpisni proces je lahko daljši ali krajši, odvisno pač, koliko podatkov (nekaj je nujnih) želimo vpisati. Nenavadno, a že tukaj lahko opravimo tudi nekaj (bistvenih) prilagoditev (delna lokalizacija, na žalost brez možnosti spreminjanja valute). Kasneje se izkaže, da je to tudi (bolj ali manj) vse, kar se "resnih" nastavitev tiče. Na zato namenjenem področju nam dopušča namreč samo še spreminjanje teme (in barve vmesnika - da, precej se ukvarja s svojim videzom), določimo pa lahko tudi sliko in barvo avtomobila (manj bistvene podatke torej). Orodje se sicer "trudi" biti dober nadzornik, saj z njim lahko popisujemo svoje postanke na bencinskih črpalkah (poraba goriva) in stroške (pa še kaj več), ki smo jih imeli zaradi servisnih posegov. Delovni proces lahko označimo kot dobro urejen, vpisnih polj je dovolj (in so prava), vpis pa hitro opravimo. Okno uporabniškega vmesnika je pregledno urejeno, posamezne možnosti so primerno opisane, zato ne bo težav pri "orientaciji". Med uporabnejšimi zapiski, ki jih orodje hrani, je tudi seznam opravil, nekakšna "to-do" lista torej, pa tudi s poročili se ukvarja. Auto Care je solidno orodje, ki ponudi bistvo (vodenje evidence o različnih dogodkih z našim avtomobilom), a se po našem mnenju tega loteva nekoliko preveč gizdalinsko (skrb za lastno podobo), površno (pogrešali smo več nastavitev) in zapleteno (želeli bi enostavnejši način podajanja že shranjenih informacij/poročil).

Auto Care

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: Don Wise III, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen.

Za: Preprosto sprotno vpisovanje podatkov, pregleden vmesnik, možna delna lokalizacija (merske enote), poročila, možnosti izvoza in varovanja podatkov.

Proti: Premalo prilagoditev, nima widgeta, nima opomnikov.

Auto Care ponuja bistvene možnosti pri vodenju evidence za avtomobil, a se tega loteva nekoliko gizdalinsko, površno in zapleteno. Takole je sicer videti osnovno okno uporabniškega vmesnika.

Auto Log

"Avto beležnica" si zapomni več dogodkov, s katerimi se srečujemo ob uporabi svojega jeklenega konjička. Na voljo je v lahki (lite) in brezplačni ter polni (full), a plačljivi različici. Cenovno ugodnejša je pričakovano tudi nekoliko okrnjena (možnost vodenja evidence zgolj za en avto, moteči oglasi, preprostejša poročila samo za krajša obdobja, okrnjen izvoz/uvoz podatkov), a je za manj zahtevne uporabnike še vedno primerna. Po zagonu se znajdemo v modro belem uporabniškem vmesniku, ki je pregledno urejen in z večjimi ikonami za dostop do posameznih možnosti. Beležke, ki jih lahko zapisujemo, "pokrivajo" vnose goriva, servisne posege in poslovna potovanja, za pregled vpisanih podatkov pa so na voljo poročila in seznami različnih vrst. Delovni proces je intuitiven, sprotna uporaba orodja pa možna, saj je delo enostavno in hitro. Vnosni obrazci so "prijazno" oblikovani in se jih tudi hitro navadimo. Morda moti rahla "ležernost" samega orodja, ki se ne spušča preveč v podrobnosti. To je deloma vidno že v nastavitvah, saj so bolj osnovne (lokalizacija merskih enot in valute, opomnik za menjavo olja), pogrešali pa smo, recimo, možnost določitve lastnih polj za vnos, predvsem tistih, ki so obvezna, ni tudi bližnjic, niti widgeta, in še kaj bi se našlo. Vtis ležernosti okrepijo tudi podatki, ki jih lahko zapisujemo (samo osnovni podatki), želeli bi tudi možnost izbire med že vpisanimi. Kljub opisanim pomanjkljivostim Auto Log lahko ocenimo kot zanimivo orodje, ki ima svoj potencial predvsem pri manj zahtevnih uporabnikih, ki jim "čas ne dopušča" poglobljenega in sprotnega beleženja podatkov, tisti najbolj bistveni pa jih kljub vsemu ne puščajo povsem "hladne".

Auto Log

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: Eageri Apps, http://eageriapps.zxq.net, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen (z oglasi), manj kot 1 evro za polno različico.

Za: Preprosto sprotno vpisovanje podatkov, pregleden vmesnik, možna lokalizacija (merske enote, valuta), vesten (opomniki), poročila, možnosti izvoza in varovanja podatkov.

Proti: Premalo prilagoditev, preproste beležke, nima widgeta, plačljivost dodatnih funkcij.

Auto Log se predstavlja v modro belem vmesniku, ki je pregledno urejen z velikimi ikonami za dostop do posameznih možnosti. Pokriva nekaj bistvenih področij "avto beleženja", katere so te, pa je razvidno s slike.

Carango

Orodje z zanimivim imenom zna voditi evidenco za enega ali več avtomobilov, pri čemer za vsakega "zabeleži" kar nekaj pomembnih podatkov (poraba goriva, servisni posegi, zavarovanje ipd.). Na voljo je v brezplačni in plačljivi različici, ki dodatno ponuja predvsem več možnosti izvoza podatkov in možnost avtomatskega varovanja teh možnosti. Ob prvem zagonu se je smiselno in treba lotiti nastavitev (ni jih veliko, a ima tiste najbolj bistvene, tudi možnost lokalizacije merskih enot in valute), nato pa še vpisa (osnovnih) podatkov za enega ali več avtomobilov. Vpis je hiter, prav dosti podatkov namreč ne bomo vpisovali. Pogrešali smo sicer možnost izbire po že vpisanih podatkih, s čimer bi zadeva potekala še nekoliko bolj avtomatizirano, a si tudi s popolnoma ročnim vpisovanjem ne bomo pretirano "obrusili" prstnih blazinic. Uporabniški vmesnik bi lahko bil bolje urejen, predvsem posamezne vrste podatkov, ki jih zapisuje, so nejasno ločene med seboj (v vrhnji vrstici se besedila prekrivajo), pa tudi sicer se "spričo temnejše barve vmesnika in pisave" včasih ne znajdemo najbolje. Delovni proces je po drugi strani intuitiven in enoten "po vsem orodju". Delo nam precej olajšajo samodejni izračuni (vpis dveh podatkov, tretjega zna orodje izračunati samo). "Listanje" po vpisanih podatkih ene vrste (recimo za gorivo) je čudno izvedeno, saj ni jasno, kdaj smo na prvem zapisu in kdaj na zadnjem (neskončno drsanje). Carango ima kar nekaj pomanjkljivosti, marsikje bi si želeli kakšno možnost več, a si ga zaradi enostavnega delovnega procesa, dobre "pokritosti" dogodkov, ki jih beleži, in njegove vestnosti kljub vsemu velja ogledati.

Carango

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: Rafael Chagas, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen, dober evro za pro različico.

Za: Preprosto sprotno vpisovanje podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta), vesten (opomniki), poročila, možnosti izvoza in varovanja podatkov.

Proti: Premalo prilagoditev, manj pregleden vmesnik, preproste beležke, nima widgeta, plačljivost dodatnih funkcij.

Carango ima manj pregleden uporabniški vmesnik, v katerem se nekatere besede prekrivajo, vsebino zapisov pa ogrinja tudi precej "temačno" ozračje celotnega okolja.

Cars Costs Complete

"Stroškovnik" je plačljiv (na voljo je tudi preizkusna različica, a je omejena na določeno število vpisov in kot taka neprimerna za resno rabo) in namenjen vodenju (celotne) evidence za enega ali več avtomobilov. Uporabniški vmesnik je pregleden in informativen, kar je vidno že ob zagonu. Osrednji del prikaže informacije o dosedanjih vpisih (sami izberemo, kaj želimo videti), zgoraj in spodaj pa so bližnjice do drugih orodij, ki jih program ponuja. Nastavitve so, a jih ni veliko (lokaliziramo na srečo lahko), zato z njimi ne bomo izgubljali časa. Nekoliko več pozornosti (in časa) je smiselno "porabiti" v skrbniškem delu "stroškovnika", saj si tu vsebinsko pripravimo svoje delovno okolje. Osnova so seveda podatki o avtomobilih, za katere bomo vodili evidenco, a tu si lahko pripravimo tudi podatke za najpogostejše vrste stroškov, bencinske črpalke, ki jih obiskujemo, nastavimo različne opomnike in izvažamo ali uvažamo podatke. Vse bistveno torej je "skrito" v enem zavihku, v celoti pa to pripomore k hitrejšim posamičnim vnosom (uporabno ob sprotnem beleženju podatkov) in dobremu pregledu nad orodjem. Delovni proces ni zapleten, ob upoštevanju že napisanega je tudi dovolj hiter, zato z njim ne bomo imeli težav. Za "ljubitelje" velikih začetnic orodje ni najprimernejše, saj moramo ob vsakem vpisu sami določiti, kaj se piše z veliko in kaj ne (normalno orodje za neko znakovno polje predvidi, da bo prva črka velika), kar zna kdaj biti moteče. "Stroškovnik" ponuja veliko (a to tudi plačamo), zato si ga velja ogledati. Natančen in vesten je, delo v njem poteka večinoma hitro (velika začetnica).

Car Costs Complete

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: Alexander Tartar, http://www.inthotels.com/dev/android/carcosts/, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen, okoli 2 evra za različico brez oglasov, z widgetom in možnostjo opomnikov.

Za: Natančen, vesten (opomniki), preprosto sprotno vpisovanje in posodabljanje podatkov, možnosti izvoza in varovanja podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta).

Proti: Plačljivost dodatnih funkcij, veliko začetnega dela in nepreglednost, nima widgeta.

Car Costs Complete večino svojih prilagoditev skriva v skrbniškem delu uporabniškega vmesnika, ki se mu, tudi zaradi hitrejšega dela kasneje, velja podrobno posvetiti.

Car Maintenance Reminder

"Vzdrževalec" je na voljo v "lahki" (lite) in "težki" (pro) različici, ki se med seboj razlikujeta po ceni in zmogljivostih. Bistvena prednost plačljive je zmožnost vodenja evidence za več avtomobilov hkrati, možnost obnove hranjenih podatkov in odsotnost (nadležnih) oglasov. Orodje je sicer, kot pove že ime, pravzaprav opomnik, ki namesto nas skrbi za redno in pravočasno izvajanje servisnih posegov na avtomobilu. Na prvi pogled deluje resno, celo precej zapleteno, saj se "izgubljamo" v najrazličnejših podatkih, ki jih (moramo) vpisati. Še najbolje je, da se prvič natančno posvetimo nastavitvam. Že teh je sicer zelo veliko in nam bodo vzele kar nekaj časa, a bodo (s primernimi podatki) tudi olajšale nadaljnje delo in uporabo orodja. Naslednji korak je dodajanje avtomobilov in vpis podatkov o vseh vitalnejših delih le tega, obenem pa tudi določanje servisnih intervalov zanj. Dela je na začetku zelo veliko, zato "majhen" zaslon našega telefona ne bo ravno najbolj prijazen do naših oči in prstov. A ko vpis opravimo, se z orodjem kaj dosti več ne bomo ukvarjali. Posodabljali bomo stanje (opravljeni servisni posegi) in dodajali polnjenje goriva, opominjanje za vse pa bodo za nas prevzeli opomniki. Delovni proces je tukaj precej bolj enostaven, vnosi pa neprimerno hitrejši kot na začetku. To je, poleg velike natančnosti in prilagodljivosti, tudi poglavitna prednost orodja, ki nas (lahko) prepriča v nakup. Tudi cena za njegov paket storitev ni ravno pretirana.

Car Maintenance Reminder

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: www.cooloy.com, dosegljiv tudi na Play Store.

Cena: Brezplačen (lite različica), evro in pol (pro različica).

Za: Natančen, vesten (opomniki), preprosto sprotno vpisovanje in posodabljanje podatkov, možnosti izvoza in varovanja podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta), opomniki.

Proti: Plačljivost dodatnih funkcij, veliko začetnega dela in nepreglednost, nima widgeta.

Car Maintenance Reminder že na prvi pogled deluje resno, celo precej zapleteno, saj se "izgubljamo" v najrazličnejših podatkih, ki jih (moramo) vpisati. Takole je, recimo, videti eden od več zaslonov, čez katere se moramo prebiti pri vpisovanju podatkov za naš avto.

Cars Manager

"Avto upravitelj" je po videzu nekoliko "futuristično" zasnovano orodje (videz vpisanih podatkov), ki uporabniku omogoča vodenje evidence o porabi goriva in opravljenih servisnih posegih za neki avtomobil, vse skupaj pa zna tudi primerno podkrepiti z "dokazi" (poročila). Sam uporabniški vmesnik nam ni bil pretirano všeč (motil nas je videz, a to je subjektivna ocena), deloma je tudi površno preveden in poudarja "napačne" podatke (večja pisava za datum polnjenja goriva namesto za porabo ali kaj podobnega), a orodje kljub temu ni slabo. Lahko zapišemo, da je pregledno, saj so posamezne vrste beležk razvrščene po zavihkih in tudi po vsebini se enostavno "sprehajamo" (drsamo levo, desno). Motijo oglasi v spodnjem delu zaslona, a so v brezplačni različici pač na voljo. Na voljo je sicer tudi plačljiva različica, kjer za precej visoko ceno (okoli dva evra) oglase odstranimo, pridobimo pa widget. Ne ravno velika pridobitev, predvsem pa draga. Delovni proces ni zapleten, pogrešali smo večje "razumevanje" orodja za prijaznejši vnos (možnost samodejnih izračunov enega podatka ne glede na vrsto vnesenih preostalih dveh). Vpisujemo sicer malo, zato sprotno beleženje ne bo težava. Zanimiva so poročila, deloma zaradi zmožnosti prilagajanja, deloma pa zaradi nejasnosti, ko včasih ni jasno, kakšno sporočilo izdelamo in kaj predstavljajo rezultati na zaslonu. Cars manager je nekoliko "mlačen", saj nas kljub daljši rabi ni ravno navdušil ali pritegnil. Kljub vsemu mu dajemo možnost, da prepriča koga izmed bralcev.

Cars Manager

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: PSV Software, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen, okoli 2 evra za različico brez oglasov, z widgetom in možnostjo opomnikov.

Za: Natančen, vesten (opomniki), preprosto sprotno vpisovanje in posodabljanje podatkov, možnosti izvoza in varovanja podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta).

Proti: Plačljivost dodatnih funkcij, veliko začetnega dela in nepreglednost, nima widgeta.

Cars Manager je nekoliko "futuristično" zasnovano orodje, predvsem zaradi videza prikazanih podatkov, a svoje delo opravi kar dobro. Na sliki je videti, kako podatke prikaže na "domačem" zaslonu in katere.

Fuel log

Kot pove že ime, se Fuel log osredotoča predvsem na vodenje evidence o porabi vpisanega avtomobila. Predvsem zato, ker si poleg evidence o gorivu trudi zapomniti še enkratne ali ponavljajoče se stroške, ki smo jih imeli z vpisanim avtomobilom. Orodje je na voljo v brezplačni in plačljivi različici. Tudi tu, kot vedno, več denarja pomeni "več muzike". To se tokrat pozna v manj omejenih možnostih grafičnega prikaza poročil in številu vpisov za stroške, evidenco lahko vodimo za večje število avtomobilov in imamo pestrejše možnosti glede izvoza vpisanih podatkov. Da, tudi oglasov se v plačljivi različici znebimo. Uporabniški vmesnik je na prvi pogled nekoliko "minimalističen", a mu ne manjka pravzaprav nič. Pregledno je urejen in razdeljen na tri dele, orodja so urejena v zavihke, na voljo je tudi ukazni gumb za hiter vnos. Delovni proces bomo hitro osvojili, tudi dodajanje vsebine ni zahtevno in poteka dovolj hitro, da si ga lahko "privoščimo" kadarkoli. Nekaj malega se lahko poigramo tudi s prilagoditvami, med njimi pa najdemo tudi tiste najbolj bistvene (prilagoditev valute in merskih enot). Beležnica goriva rabi svojemu namenu. Delo opravi, kot je treba, ponudi še kak dodatek (beleženje stroškov, žepni računalnik). Morda deluje nekoliko dolgočasno, na začetku vsekakor minimalistično, zato bi si želeli nekaj več na tem področju.

Fuel log

Kaj: Vodenje porabe goriva za avto.

Izdeluje: Simon Morgenthaler, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen, okoli 2 evra za naprednejšo različico.

Za: Natančen, preprosto sprotno vpisovanje in posodabljanje podatkov, možnosti izvoza in varovanja podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta).

Proti: Plačljivost dodatnih funkcij, nima opomnikov, nima widgeta.

Fuel log je namenjen predvsem vodenju evidence o porabi, temu se, kot je razvidno, tudi najbolj posveča.

My Car

"Zelenko" (barva dela uporabniškega vmesnika) je posrečen upravitelj evidence dogodkov, ki jih "imamo" s svojim avtomobilom. Da je "drugačen", je vidno že ob zagonu, kjer najprej zahteva prijavo (izdelamo lahko poljubno število uporabniških računov, z geslom ali brez), da ga lahko začnemo uporabljati. Pristop niti ni napačen, saj lahko tako preprosto omejimo vidnost podatkov. Na začetku zahteva nekaj pozornosti, saj moramo prilagoditi določene nastavitve, vpisati pa tudi nekaj (njemu in nam) pomembnih podatkov (o avtomobilu, profilih vožnje in bencinskih črpalkah, na katerih gostujemo). Delo z njim je po svoje zabavno in zanimivo, delovni proces pa enostaven in intuitiven. Dodajanje dogodkov poteka dovolj hitro in je poenoteno, zato sprotno vnašanje ne bo težavno. Vpisujemo sicer (skoraj) preveč podatkov, a "od viška glava ne boli", le nekoliko dalj časa traja vse skupaj. Uporabniški vmesnik je pregleden in všečno oblikovan, s kar nekaj bližnjicami (za vnos podatkov, dostop do poročil, seznam prihajajočih dogodkov) za lažje in hitrejše delo. Vsebina je razdeljena na zavihke (seznam dogodkov, avtomobilov in profilov). Poročila so prikazana jasno in pregledno, s skoraj vsemi podatki, ki smo jih vnesli. Lahko jih tudi po svoje filtriramo in naredimo čisto po svojih željah. My Car je vsekakor zanimiv, tako zaradi svoje drugačnosti kot tudi zmogljivosti in uporabnosti, saj pokriva dovolj različnih vrst dogodkov, ki jih lahko beležimo.

My Car

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: Jan Dorazil, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen.

Za: Cena, natančen, vesten (opomniki), preprosto sprotno vpisovanje in posodabljanje podatkov, možnosti izvoza in varovanja podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta).

Proti: Nima widgeta.

My Car ima vmesnik zelen barve, ki je všečno oblikovan in pregledno urejen. Takole, recimo, prikaže seznam vseh vpisov za točenje goriva.

uCar

Orodje je na voljo brezplačno, predstavlja pa se s črno modrim uporabniškim vmesnikom. Prvi korak k resni rabi so prilagoditve, ki jih je dovolj, tudi tiste najbolj zaželene so (lokalizacija). Prilagoditvam sledi vpis podatkov o vozilu (da, orodje pozna različne vrste vozil in jasno tudi avtomobil). Radoveden je ravno dovolj, da vpisovanje ni dolgočasno, niti prerevno in ga hitro opravimo. Uporabniški vmesnik je pregleden, všečno in sodobno oblikovan. Tudi delovni proces nas ne razočara, saj ga hitro osvojimo. Za izbrano vozilo lahko beležimo več podatkov (gorivo, vzdrževanje, stroški čiščenja, dodatni nekategorizirani stroški), kar tudi lepo prikaže, ko izberemo želeno vozilo. Vpisovanje posameznih kategorij podatkov ni težavno, niti dolgotrajno, zato je orodje primerno tudi za sprotna beleženja. Dostop do izbrane kategorije je prek bližnjice, nato pa moramo izbrati še gumb "dodaj", kar je nekoliko moteče (želeli bi bližnjico neposredno do vpisa). Orodje pozna tudi poročila, ki so dostopna skoraj na vsakem koraku delovnega procesa, lahko pa jih najdemo tudi med seznamom vseh možnosti. uCar se ukvarja tudi z izvozom in uvozom (podatkov), s čimer lahko preprečimo še morebitno izgubo podatkov. Preprost, všečen na pogled in dovolj natančen so lastnosti, ki "vlečejo" k uporabi opisanega orodja. Rahlo moteče je nedelovanje widgeta in dostop do vpisa podatkov.

uCar

Kaj: Vodenje evidence za avto.

Izdeluje: Uhuru labs, www.uhurulabs.com, dosegljiv na Play Store.

Cena: Brezplačen.

Za: Natančen, preprosto sprotno vpisovanje in posodabljanje podatkov, možnosti izvoza in varovanja podatkov, možna lokalizacija (merske enote, valuta).

Proti: Nedelovanje widgeta, nima opomnikov, (pre)dolga pot za vpis podatkov posamezne kategorije.

Z uCar lahko beležimo različne vrste podatkov. Takole je, recimo, videti, ko vpisujemo podatke o servisnem posegu.

In kaj izbrati?

Pestra izbira in precejšnja "vsebinska izenačenost" pregledanih orodij nam izbire vsekakor ne olajša. Večjo vlogo pri odločitvi bo zato odigral tudi osebni vtis. Nam je bil najbolj "všeč" aCar, ki je po videnem zagotovo med najbolj natančnimi, vestnimi in zmogljivimi orodji za vodenje evidence. Je pa plačljiv, kar marsikomu ne bo preveč všeč. Tem (in tistim nekoliko manj zahtevnim) svetujemo uCar in MyCar.

Tabela z rezultati

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji