Članki / Avtor - Miran Varga

  • Intervju: Milan Gabor, etični heker

    Milan Gabor je etični heker, ki podjetjem in organizacijam pomaga dvigati raven informacijske varnosti. Pogosto opozarja tudi na pereče težave na področju varnosti, saj meni, da le izobraževanje in ozaveščanje ljudi lahko poskrbita za varnejšo družbo in delovanje podjetij. Kot opozarja sogovornik, varnost zgolj na papirju ne koristi nikomur.

    Objavljeno: 13.6.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Posebna 2017
  • Dobri in slabi fantje

    Informacijska varnost je velikansko področje. In vsak dan se, skladno s tehnološkim napredkom, še veča. V njej je aktivnih veliko ljudi, od sistemskih skrbnikov, varnostnih strokovnjakov in analitikov, programerjev, hekerjev, krekerjev, socialnih inženirjev, haktivistov, hekerjev, ki jih zaposlujejo obveščevalne agencije, informacijskih forenzikov itd. Da, med hekerji »profesionalci« so tako dobri kot slabi fantje.

    Objavljeno: 13.6.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Posebna 2017
  • Vedno so stavili (vse) na tehnologijo

    Pred petimi leti je multinacionalka Sharp praznovala stoto obletnico, veljala je za enega stebrov japonskega gospodarstva. Lani je končala v rokah tajvanskega velikana iz sveta potrošniške elektronike, Foxconn. Pet let je svetu sodobnih tehnologij očitno zelo dolga doba.

    Objavljeno: 30.5.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Junij 2017
  • Divjanje v digitalno (preobrazbo)

    Preživetje in razcvet v digitalnem gospodarstvu (bo)sta odvisna od tega, kako uspešno se bodo podjetja spoprijela s trendi. In jih prehitela, oziroma vsaj spremenila v poslovne priložnosti ter v praksi uresničila skozi inovacije. Prvi bodo seveda v (očitni) prednosti.

    Objavljeno: 30.5.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Junij 2017
  • Zaspano evropsko e-poslovanje

    V tem prispevku nas zanima predvsem, kako se e-poslovanja lotevajo evropska podjetja. Na pomoč nam je priskočila uradna statistika Evropske unije, ki ugotavlja, da so podjetja v Evropi pri uvajanju in integraciji rešitev IKT s področja e-poslovanja precej počasna.

    Objavljeno: 30.5.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Junij 2017
  • Uvodnik: Zakaj e-poslovanje? Ker se preprosto splača.

    Slogan olimpijskih iger »više, hitreje, močneje« bi lahko v poslovanje prevedli nekako takole: »digitalno, še hitreje, natančneje«. Poslovanja podjetij vseh velikosti, pa tudi obrtnikov in samostojnih podjetnikov, v zadnjem desetletju nič ni zaznamovalo bolj kot prav digitalizacija. E-poslovanje postaja vseprisotno, in to ne zgolj med podjetji, temveč tudi med državljani in državo. Papir je v sodobnih okoljih ne le strošek, temveč pogosto tudi cokla razvoja in trdovraten ostanek birokratizacije. Ali kot je v šali dejal eden izmed voditeljev programa letošnje konference NT – »Drevesa bi raje porabljali za izdelavo zobotrebcev.«

    Objavljeno: 30.5.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Junij 2017
  • Telekomunikacijam se »dogaja«

    Cisco Visual Networking Index (VNI) je globalna raziskava, ki vsako leto temeljito preuči dogajanje v svetu telekomunikacij, v ospredju pa so fiksna in mobilna omrežja ter trendi. Lani smo Zemljani postavili nov mejnik, v enem letu smo prek interneta prenesli več kot zetabajt podatkov. Ob tem smo seveda postavili/popravili še marsikateri drug »rekord«.

    Objavljeno: 25.4.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Maj 2017
  • Telekomunikacije bodo (kmalu) na veliki preizkušnji

    Industrija telekomunikacij danes uživa v svoji vseprisotnosti in nepogrešljivosti v očeh strank in uporabnikov. A kaj kmalu se bo morala znova dokazovati. Njene sposobnosti in razpoke bo dodobra preveril internet stvari.

    Objavljeno: 25.4.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Maj 2017
  • Računalništvo po italijansko

    Večina sveta misli, da je osebni računalnik izumil IBM. Pa ga ni. Prvi res osebni računalnik so pred 53 leti izdelali naši sosedje, pet inženirjev v torinskem podjetju Olivetti. Danes omenjene družbe danes skoraj nihče več ne povezuje z računalniki.

    Objavljeno: 25.4.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor Maj 2017
  • Rešitev CRM je kot hobotnica, lovke ima povsod

    Izbira za podjetje najprimernejše programske rešitve upravljanja odnosov s strankami lahko močno izboljša sodelovanje s strankami in med zaposlenimi, poveča produktivnost in prodajne številke ob sočasnem povečanju zadovoljstva vseh vpletenih. CRM torej potrebuje sleherno podjetje, mi pa smo si ogledali, kako ga pravilno izbrati in uvesti v poslovanje.

    Objavljeno: 28.3.2017 | Avtor: Miran Varga | Monitor April 2017

Arhiv

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji