Huawei povečuje tržni delež
Kljub nenehnim očitkom, da je pretesno povezan s kitajsko vlado in da je v njegovih izdelkih polno stranskih vrat in vohunskih programov, Huawei postaja čedalje popularnejša izbira pri potrošnikih. V prvem letošnjem četrtletju se je na trgu pametnih telefonov prebil na drugo mesto, saj je svoj tržni delež povečal kar za polovico.
Na prvem mestu je še vedno Samsung s 23-odstotnim deležem, za ovratnik pa mu diha Huawei, ki je v enem letu zletel z 12 odstotkov na kar 19 odstotkov. S tem je z drugega mesta izrinil Apple, ki je s 16 odstotkov treščil na 12 odstotkov. Sledijo Xiaomi, Vivo in OPPO. Poleg Huaweija je kitajski Vivo edini večji proizvajalec, ki je svoj tržni delež povečal.
Nekoliko bolj zaskrbljujoča novica za vse proizvajalce, še posebej pa za tiste s pešajočim tržnim deležem, pa je splošno ohlajanje trga. V prvem letošnjem četrtletju so prodali 345 milijonov pametnih telefonov, kar je pet odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. To najbolj občuti Apple, ki se mu je prodaja iPhonov skrčila skoraj za tretjino, hkrati pa iPhone predstavlja njegovo daleč največjo molzno kravo.
Huawei se medtem skuša uveljaviti tudi na drugih področjih. Po poročanju azijskih medijev pripravljajo svoj prvi televizor, ki bo imel ločljivost 8K, hkrati pa bo podpiral 5G, tako da bi lahko vsebino prejemal kar prek brezžičnih omrežij. Televizorji z ločljivostjo 8K so redkost, a obstajajo. Samsung in Sony prodajata svoja za okrog 70.000 dolarjev.