Newyorška podzemna železnica še vedno uporablja OS/2
OS/2 - IBM ga je uradno pokopal leta 2006, a je bilo že v začetku 90. let jasno, da ne bo uspel. Razvoj se je sicer začel obetavno, saj sta sodelovala uveljavljeni gigant IBM in prožno propulzivno podjetje Microsoft, a sta šla na koncu vsak svojo pot. Microsoft je razvil svoj Windows, IBM-u pa je ostal OS/2.
Čeprav ga uporabniki nikoli niso sprejeli za svojega, je OS/2 slovel po svoji robustnosti. Zaradi tega je našel mesto v številnih industrijskih sistemih, v bankomatih in na primer v newyorški podzemni železnici, kjer teče še danes. Sistem, ki so vgradili leta 1993, s popravki in posodobitvami, a v osnovi enak, teče tudi leta 2019.
V začetku 90. let so pri newyorški podzemni železnici (MTA) ugotavljali, da se svet digitalizira in elektronizira, zato so se lotili prenova sistema plačevanja. Sčasoma je posebne žetone zamenjala kartica z magnetnim zapisom MetroCard, ki je terjala tudi podporne sisteme.
Še danes OS/2 na newyorški podzemni železnici skrbi za povezavo različnih delov sistema, denimo podatkovnih baz in posameznih računalnikov, opremo na vlakih itd. Tako v tem ogromnem sistemu najdemo računalnike z OS/2 povsod, čeprav jih ni na nobenem terminalu, s katerim imajo končni uporabniki stik.
Mimogrede, ostanke OS/2 je prevzel Arca Noae, ki sedaj trži operacijski sistem ArcaOS. Ta ima precej uporabnikov, med katerimi prednjačijo tisti, ki so iz takšnih ali drugačnih razlogov obtičali z OS/2.