HP spreminja strategijo, tiskalniki bodo dražji
HP je kot vodilni proizvajalec tiskalnikov že pred leti ubral strategijo, ki je vplivala na večino industrije tiskalnikov: tiskalnike kot strojno opremo prodajajo z izgubo, zaslužek pa naredijo s prodajo potrošnega materiala, tonerjev in barvil za brizgalne tiskalnike. Vsaj doslej, saj vse kaže, da se bo to spremenilo.
Novi predsednik družbe HP za področje tiskalnikov Tuan Tran je zato že napovedal, da bodo zaradi tega spremenili strategijo. Tiskalniki bodo že pri nakupu opremljeni s precej večjo zalogo originalnega tonerja/barvila (tehnologije, Smart Tank in Neverstop) in bodo zato dražji. Po navedbah Trana naj bi začetna zaloga tipično zadostovala za okoli dve leti uporabe tiskalnika. Podobno strategijo sta že pred leti vpeljala Epson in Brother.
Da si s tem korakom ne bi nabrali skoraj gotovih protestov in preiskav zaradi omejevanja konkurence, bo HP ponujal tiskalnike tudi brez potrošnega materiala. Toda v tem primeru bodo cene tiskalnikov brez interne subvencije, kot je v bilo strategiji doslej. Še več, pričakovati je mogoče, da si bo tu HP vzel še večji zaslužek, kot pri izvedbah z veliko začetno zalogo (originalnega) potrošnega materiala.
HP prav tako omenja, da bodo bolj učinkovito kot doslej preprečevali uporabo neavtoriziranih delov in ščitili svojo intelektualno lastnino. Kako točno bodo to dosegli še ni jasno, saj so doslej tretji proizvajalci praviloma vselej uspešno z vzvratnim inženiringom prekopirali elektroniko in druge zaščitne mehanizme, s katerimi tiskalniki preverjajo originalnost delov.
Po ocenah analitikov ima HP po celem svetu nameščenih okoli 150 milijonov tiskalnikov, ki predstavljajo levji tržni delež celotnega trga vrednega 155 milijard dolarjev letno. Ta segment je pravzaprav ključen za obstoj celotne družbe.