Računalniške igre iz domače delavnice
Razvoj iger povezujemo z velikimi studii, velikimi ekipami in velikimi stroški, a v resnici vse to ni nujno potrebno.
Razvoj iger povezujemo z velikimi studii, velikimi ekipami in velikimi stroški, a v resnici vse to ni nujno potrebno.
Razmislek o tem, kdaj in kako naj se otroci začnejo učiti tujih jezikov, je smiseln, enako kot tudi razmislek, kako in kdaj naj se lotimo računalniške pismenosti mladih generacij. Kako je torej z učenjem računalniških jezikov oziroma osnov programiranja?
Možnost starševskega nadzora danes najdemo v vseh vrstah tehnoloških naprav, kot so računalniki, igralne konzole, televizorji, seveda pa tudi v tistih, ki porajajo največ dilem, ko gre za vprašanje rabe med mladimi – telefonih in tablicah. Tudi − ali celo predvsem − v Applovih.
Družabna omrežja nas danes spremljajo domala vsepovsod. A četudi se glavnina rabe seli na mobilne naprave, jih je prijetno uporabljati tudi na namiznem ali prenosnem računalniku neposredno znotraj operacijskega sistema. Seveda jih je večinoma mogoče doseči kar prek spletnega brskalnika, a to ni edina pot.
Ker Linux izhaja tako rekoč iz akademske srenje, bi pričakovali, da bodo linuxne skupnosti skrbele tudi za tiste, ki se še izobražujejo, in to ne glede na starost.
Čeprav si želi biti Linux predvsem samostojen in zaokrožen operacijski sistem, ki se mu ni treba ozirati po drugih, pa si marsikateri uporabnik kdaj zaželi zagnati tudi kaj tistega, kar pozna iz najbolj razširjenega operacijskega sistema za osebne računalnike na svetu.
Ne glede na to, da je Linux uporaben za 99 % normalne rabe, se vedno nekje najde tisti odstotek, ki lahko zagreni življenje tudi osnovnemu uporabniku. Denimo, ko želi uporabiti aplikacijo eDavki ali izpolniti obrazec v formatu PDF.
O pomenu varnostnih kopij skoraj ni vredno izgubljati besed. Človeške napake, okvare diskov ali diskovnih polj, napake v datotečnih sistemih ali kar sesutja strežnikov so prava mora za vsakogar, ki je imel kdaj opraviti s pomembnimi podatki.
Video je eden od segmentov, kjer se Linux dolgo ni mogel kosati z drugimi operacijskimi sistemi, vsaj ne v smislu uporabnih rešitev za montažo. V zadnjem času pa se je vendarle nekaj premaknilo in tudi v Linuxu so se začeli pojavljati programi, ki so uporabni za to opravilo.
To, da so si medijske vsebine in računalniki tako rekoče usojeni, je jasno že dolgo. A za pravo ustvarjanje tako imenovanih HTPCjev (Home Theater PC) je treba imeti ustrezne programske rešitve, ki skušajo ustvariti red iz nereda in znajo poenostaviti rabo računalnikov v zabavne namene, da je po preprostosti bolj podobna upravljanju televizorja ali, denimo, igralne konzole. Že dolgo na tem področju kraljujeta XBMC in Plex.
Arhiv
Po avtorjih