Objavljeno: 20.3.2002

11. september kot marketinško orodje

Nekatera računalniška podjetja, ki razvijajo tehnologijo za hranjenje podatkov in sisteme za neprekinjeno delovanje računalniške opreme, so lanske teroristične napade izkoristile za nizkotno oglaševanje, trdijo pri družbi EMC, ki je vodilni ponudnik na tem področju. EMC ni izkoristil svojega položaja za hitro povečevanje strank, kar kaže tudi izguba v višini 70 milijonov dolarjev, ki so jo pridelali v četrtem trimesečju leta 2002. Pridobivanje novih kupcev s strašenjem zaradi morebitnih novih terorističnih napadov, je podlo, pravijo pri EMC. K temu dodajajo, da sta daleč bolj pomembna vzroka za prekinitev delovanja računalniških sistemov ali izgubo podatkov človeška napaka in internetni terorizem. Predvsem hekerstvo je postalo svetovni "šport", pa naj se ga lotevajo organizirane teroristične skupine ali nadobudni šolarji.

http://www.emc.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji