Acer meri na prvo mesto med prenosniki
Predstavniki Acerja so na tiskovni konferenci predstavili poslovne rezultate in načrte za prihodnost. Podjetje, ki ima sicer tajvanske korenine (in lastništvo), vendar ga vodi Italijan, na evropskem tržišču prenosnih računalnikov že nekaj let zaseda prvo mesto, v lanskem letu pa je to prednost pred drugo uvrščenim (Hewlett-Packard) še nekoliko povečalo.
Na slovenskem tržišču je stanje obrnjeno, saj Acer za trdno vodečim HPjem zaseda drugo mesto, vendar je cilj podjetja v letošnjem letu to popraviti. Glede na to, da imajo trenutno 13,2% tržni delež, HP pa približno 30%, to nikakor ne bo lahko, vendar se bodo načrta strogo držali. Dosegli naj bi okoli 20% tržni delež, kar naj bi zadostovalo za prvo mesto. Računajo na specifičnost našega tržišča, kjer lahko že naročilo kakega večjega podjetja ali državne institucije številke močno premeša. Mimogrede, v nasprotju s HP, ki svoj tržni delež gradi s poplavo reklamnih plakatov, se sami te metode ne bodo posluževali, ampak bodo vztrajali le na močni podpori svojim partnerjem (Alterna, Avtera in Trendnet).
Letošnji cilj je tudi postati ena izmed petih najbolje prodajanih blagovnih znamk med monitorji LCD (v Evropi so na drugem mestu) in ena izmed desetih na področju namiznih računalnikov. Upajo tudi na boljšo prodajo projektorjev, ker pa je Slovenija tako majhno tržišče, so se zavestno odpovedali svojim sicer dokaj uspešnim programom digitalnih fotoaparatov, MP3 predvajalnikov in ročnih računalnikov.