Objavljeno: 15.12.2011

Ali se rast prodaje tablic upočasnjuje?

Podjetje IDC je objavilo statistične podatke o prodaji tabličnih računalnikov, ki prvič kažejo na manjše prodajne številke od pričakovanih. V tretjem četrtletju leta 2011 so skupno prodali 18,1 milijonov tablic, kar je 23,9% več kot v drugem četrtletju, vendar okoli 5,8% manj od predvidevanj, ki so veljala pred objavo rezultatov. Rast prodaje se torej nekoliko upočasnjuje, čeprav so razlike na letni osnovi še vedno velikanske. Od leta 2010 je rast znašala kar 264,5%. Analitiki sicer menijo, da bo zadnje četrtletje 2011 letni rezultat najbrž popravilo zaradi tipično prednovoletnih nakupov. Ocena je, da bodo v letu 2011 skupno prodali 63,3 milijonov tablic.

Apple je seveda še vedno daleč največji ponudnik tabličnih računalnikov, čeprav se mu je tržni delež drastično znižal. S skupno 11,1 milijoni prodanih iPadov v četrtletju to pomeni 61,5% delež. Na tretjem mestu je Samsung s 5,6% tržnega deleža. Presenečenje je na tretjem mestu, ki ga je s 0,9 milijona enot zasedel HP, ki je v tem četrtletju tako vstopil, kot izstopil s trga tablic s svojim izdelkom TouchPad. Četrti je Barnes & Nobel s svojimi tablicami Nook Color. Analitiki pričakujejo, da se bo vrstni red v zadnjem četrtletju precej spremenil razen na prvih dveh mestih, saj pričakujejo rezultate prodaje nekaterih novih izdelkov, kot je Amazon Kindle Fire.

http://www.idc.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji