Objavljeno: 30.5.2013 01:00

Amazonova spletna identiteta

Amazon se je pridružil naraščajočemu številu velikih ponudnikov spletnih storitev, ki nudijo enotno spletno identiteto in prijavo na nizu različnih spletnih mest, imenovano »Login with Amazon«. Tako kot Microsoft, Google, Facebook, Twitter in še nekateri drugi, tudi Amazon zdaj tretjim ponudnikom in razvijalcem nudi možnost, da se uporabniki prijavijo v njihove storitve z Amazonovim računom.

Nekateri pridruženi partnerji, kot sta Zappos in Woot, že nekaj časa nudijo Login with Amazon in pri tem ugotavljajo, da se okoli 40 % novih uporabnikov odloči za tak način prijave. V primerjavi z drugimi rešitvami in ob dejstvu, da niso prvi na trgu s tovrstno zamislijo, Amazon zdaj skuša druge spletne ponudnike pritegniti z dodatnimi ugodnostmi.

Za začetek trdijo, da je pridruženo članstvo in rešitev mogoče pridobiti in vključiti v spletne storitve v samo nekaj urah. Močno računajo na to, da se bo za tak način prijave odločilo veliko ponudnikov, ki sicer gostujejo v Amazonovih oblačnih storitvah (AWS, EC2, S3). Toda stvar se ne bo ustavila tu. Napovedujejo možnost integracije uporabniških računov z Amazonovimi plačilnimi načini, možnost uporabe Amazonovih servisov (spletna storitev AppStore, spletni portal za igre in lestvice igralcev Game Connect,…), še več pa lahko pričakujemo v prihodnje.

Razvijalci spletnih storitev s tem prihranijo razvoj tovrstnih funkcionalnosti v lastni režiji, kupci pa pridobijo možnost prijave z le enim računom in geslom ter varne avtentikacije, za katero stoji Amazon. Ne gre spregledati tudi dejstva, da ima Amazon menda že 200 milijonov registriranih uporabnikov, za katere je Login with Amazon le klik za prijavo v novo storitev.

http://www.amazon.com

rwJCI2lyWMk

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji