Objavljeno: 10.12.2001

Američani ponovno prisegajo na kabel

Za razliko od domačih razmer pri širokopasovnem dostopu do interneta, kjer operaterji kabelske televizije niso uspeli nabrati veliko prednosti pred prihodom ADSL-a, imajo v ZDA kabelski operaterji kar 300 odstotkov več naročnikov kot xDSL. In čeprav je xDSL ob uvedbi pritegnil kar precej novih uporabnikov, trend novih naročnikov kaže, da kabelski dostop ponovno pridobiva na popularnosti.

K temu so bistveno pripomogla tudi določila zvezne vlade, da mora ponudnik dostopa do interneta in kabelski operater AOL Time-Warner omogočiti drugim ponudnikom uporabo svojega omrežja. Podjetje je tako že uspelo skleniti pogodbe z nekaterimi večjimi ponudniki dostopa do interneta kot je denimo EarthLink, ki so doslej ponujala širokopasovni dostop zgolj preko xDSL-a. Ker na področju fiksne telefonije ni tako močne konkurence kot pri kabelskih operaterjih, so cene za kabelski dostop nižje, kar pa seveda pritegne največ uporabnikov. Poleg tega je večje število manjših podjetij, ki so se agresivno lotila trženja xDSL-a v zadnjem času zaprosilo za zaščito pred stečajem, v kar so jih prisilili visoki stroški in nižanje cen kabelskih operaterjev. Med redkimi ponudniki dostopa do interneta, ki še zmerom ostajajo zvesti xDSL-u je tako le Microsoftov MSN, med tem ko so se podjetja kot je United Online po sklenitvi dogovora z AOL Time-Warnerjem odločila zaustaviti nadaljnje trženje xDSL-a.

Po ocenah raziskovalnega podjetja Forrester Research, naj bi v letošnjem letu število naročnikov tako kabla kot xDSL-a naraslo za nekaj več kot 100 odstotkov, s čimer bi kabel še zmerom držal bistveno prednost pred xDSL-om.

http://www.aoltimewarner.com

http://www.msn.com

http://www.earthlink.com

http://www.unitedonline.net

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji