AOL in Netscape (skoraj povsem) proti vsiljivim spletnim oglasom
Največji ponudnik dostopa do interneta in lastnik spletnega brskalnika Netscape, AOL je predstavil novo različico brskalnika z oznako 7.01, ki ga odlikuje tudi samodejno blokiranje vsiljivih spletnih oglasov, ki se odpirajo v novih oknih. No, ne povsem. Nova različica Netscapea sicer prepreči odpiranje reklamnih oken, a vsebuje seznam 15 spletnih strani katerim je takšno početje vseeno omogočeno. Med njimi jih večina pripada korporaciji AOL Time Warner, denimo aol.com in cnn.com, vzrok za to pa naj bi ležal v dejstvu, da dodatna okna pri teh spletnih straneh ne služijo oglaševanju, temveč lažji navigaciji (pri cnn.com denimo tako izberemo jezikovno, oziroma krajevno različico spletne strani). Uporabniki sicer lahko ta seznam tudi spreminjajo.
Vzrok za takšno AOL-ovo odločitev pretežno leži v dveh vzrokih; upad prihodkov iz spletnega oglaševanja je vse večji, uporabnikom pa gredo reklamna okna, ki se jim vsevprek odpirajo zelo na živce. Do nedavnega je AOL tudi prodajal programsko opremo za tovrstno oglaševanje, a so se odločili prekiniti s tem in tudi prepovedati uporabo takega načina oglaševanja na spletnih straneh, ki jih gostijo. Kljub temu pa seznam strani na katerih blokiranje oglasov ni onemogočeno kaže, da so pri AOL-u previdni glede naslednjih korakov, saj so raziskave pokazale, da tovrstni oglasi, čeprav nepriljubljeni, dosegajo daleč največjo prepoznavnost.
Netscape pa ni prvi brskalnik, ki onemogoča vsiljive oglase. Mozilla, Netscapeov brat z odprto kodo, ponuja svojim uporabnikom to že od poletja, ponudnik dostopa do interneta EarthLink, pa je pred nekaj meseci ponudil svojim uporabnikom dodatek za Internet Explorer, ki ima povsem enake lastnosti.