Objavljeno: 7.2.2011

AOL kupil Huffington Post

Potem ko je AOL že v lanskem letu opravil nekaj nakupov podjetij, se njegov lov za prevzemi spletnih medijev očitno ne bo zaključil niti v letošnjem, saj je pravkar objavil informacijo o prevzemu Huffington Posta.

Nekoč vodilni ponudnik internetnih storitev v Severni Ameriki je za spletni časopis s 25 milijoni bralcev dnevno odštel 300 milijonov dolarjev v denarju in še dodatnih 15 milijonov v delnicah.

AOL je najavil tudi ustanovitev nove organizacijske entitete Huffington Post Media Group, pod okrilje katere bosta med drugim poleg samega Huffington Posta spadala tudi nedavno prevzeta bloga TechCrunch in Engadget.

Soustanoviteljica Huffington Posta Arianna Huffington bo po prevzemu postala odgovorna urednica celotne vsebine AOL, novo nastali medijski konglomerat pa bo imel skupno okoli 270 milijonov različnih mesečnih obiskovalcev iz celega sveta.

www.huffingtonpost.com

www.aol.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji