Apple iPad nažira e-knjige, igralne konzole
Prve raziskave kažejo, da tablični računalnik iPad prodira na področja, kjer ga doslej morda nismo pričakovali. Raziskava družbe Resolve Market Resaearch tako kaže, da med tistimi, ki že imajo iPada ali ga nameravajo kupiti, kar 60% vprašanih v napravi vidi imenitno igralno konzolo. Kar 38% je takih, ki zaradi tega ne bodo kupili namenske igralne konzole.
Apple iPada je več kot očitno tudi tekmec na področju bralnikov elektronskih knjig, saj kar polovica kupcev ne namerava kupiti namenskega bralnika ob iPadu. Zanimivi so tudi odgovori na vprašanje, zakaj so se kupci odločili za iPade. Pri 56% vprašanih je bil razlog zabava, 42% meni, da je iPad preprosto vroč modni dodatek, kar 28% zato, ker je to Applov izdelek. Tablica je več kot očitno pravcati mali hišni pripomoček, saj 68% vprašanih iPad uporablja v fotelju, 40% v postelji in 31% na terasi. Večina prizna, da je iPad predvsem draga igrača (55%).
Seveda pa ni vsakdo navdušenec. Med tistimi, ki iPada niso ali ne nameravajo kupiti je 54% takih, ki menijo, da je tablični računalnik nepotreben. 46% meni, da je Applove izdelek preprosto predrag, 17% jih moti strošek za povezavo na internet prek omrežja Wi-Fi. Zanimiv pa je podatek, da 41% vprašanih namerava kupiti iPada v roku enega leta, kar je precej velik odstotek. 37% od teh je takih, za katere bo to prvi Applov izdelek.
Še nekoliko bolj presenetljiva novica prihaja iz poslovnih voda. Raziskava družbe ITIC med direktorji IT je pokazala, da je že kar 23% vprašanih že kupilo iPada, nadaljnjih 18% jih bo v naslednjih devetih mesecih. 86% vprašanih iPada uporablja tako doma, kot na delovnem mestu. Večina meni, da ima iPad svetlo prihodnost tudi v poslovnem svetu.