Apple kaznovan zaradi zavrnitve servisa
V Avstraliji je sodišče Applu dodelilo kazen v višini devetih milijonov avstralskih dolarjev (dobrih šest milijonov evrov) zaradi nespoštovanja potrošniških pravic.
Zavrnili so namreč servis naprav, ki so bile pred tem pri nepooblaščenem servisu, kar je proti avstralskim zakonom o potrošniških pravicah. Apple je lani objavil programsko nadgradnjo, ki je onemogočila uporabo nekaterih telefonov in tablic, servisiranih pri nepooblaščenih servisih. Hkrati je tudi na svojih uradnih servisih nekaterim uporabnikom zavrnil odpravo napake.
Gre za napako »Error 53«, ta se je pojavila uporabnikom, ki so na neuradnih servisih zamenjali tipko »Home«. Pri varnostnem preverjanju je operacijski sistem zaznal, da je modul za prepoznavo prstnih odtisov (Touch ID) zamenjan, in javil omenjeno napako. Avstralska komisija za zaščito potrošnikov je objavila, da lahko uporabniki svoje naprave servisirajo kjerkoli, če ne gre za poseg v sam sistem naprave (smejo denimo menjati zaslon, baterijo in podobno), sodišče jim je to potrdilo.