Objavljeno: 14.12.2019 10:50

Apple na Kitajskem s hudimi težavami

Po tem, ko so se kitajski uporabniki množično patriotsko postavili v bran svojemu Huaweiu, je jasno, da je zato tam najbolj v težavah – Apple.

Zadnji prodajni rezultati kažejo, da na domačem kitajskem tržišču Huawei beleži že 42% tržni delež, medtem ko je Applov delež le še 5,1-odstotni. V enem letu mu je prodaja padla za kar 66%, od tega le v oktobru za več kot 10%. Analitiki menijo, da je poleg patriotizma, za navedeni padec kriv tudi najnovejši iPhone, ki ne premore povezljivosti 5G, ki so jo na Kitajskem že vpeljali.

Forbes

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji