Apple pobere več kot pol denarja na mobilnem trgu
Enačba se glasi, podjetje X s štirimi odstotki tržnega deleža na mobilnem trgu pobere več kot polovico vsega zaslužka. Kdo je X? Rešitev naloge iz sodobne matematike je svetovno znano sadje. Apple čarovnijo izvede s stiskanjem dobaviteljev, neodvisnostjo od zunanjih partnerjev in odiranjem kupcev. Prva trditev je vsekakor resnična, saj z ogromnimi količinami naročenih sestavnih delov in zakupljenih kapacitet za leta vnaprej, Apple pri dobaviteljih doseže odkupno ceno, ki ji nihče od konkurence ne seže niti do gležnjev. Tudi dejstvo, da z mobilno napravo Apple nima dodatnih stroškov v obliki licenčnine za programsko opremo ali nakupa lepega števila strojnih delov pripomore k višini cekina, ki ob prodaji pade podjetju iz Cupertina v žep. Kljub vsemu je zadnja trditev, sicer malce grdo izražena, videti resnična vsaj toliko kot prvi dve, saj ob vseh prednostih, ki jih Apple uživa, njihovi izdelki vseeno dosegajo rekordne cene.