Apple širi naročnine
Kos pogače velik trideset odstotkov je privlačen zalogaj. Toliko Apple dobi od vsega prodanega preko svojih spletnih trgovin. Zato je venomer na preži in v iskanju novih poslovnih modelov pripravljen prisluhniti razvijalcem. Tako so založniki revij in časopisja pred časom dosegli, da lahko bralcem poleg nakupa posameznih izdaj ponudijo ugodne naročnine. Videti je, da si nekaj podobnega želijo tudi razvijalci iger. Na tržnici App Store lahko slednji po novem, ponujajo naročnino na svoje izdelke. Prvi so priložnost pograbili z obema rokama Big Fish Games, ki za slabih sedem dolarjev na mesec kupcu odklenejo cel katalog. Na ta način uporabnik igra kar se mu zahoče. Ker se igre na končno napravo pretakajo v stvarnem času, po končani seansi in seveda po preteku naročniškega obdobja za njimi ne ostane niti sled. Zanimiva ideja, ki pa se je spridila, saj so pri Applu že prvi dan nepojasnjeno odstranili deviško ponudbo Velikih rib.