Apple TV je najbolj pogost večpredstavni predvajalnik
Apple se je zavihtel na vrh še enega izmed področij zabavne elektronike. Sodeč po raziskavi družbe Strategy Analytics, v kateri so vprašali za mnenje več kot 5.000 uporabnikov tovrstnih naprav v ZDA in Evropi, je Apple TV v letu 2011 zavzel kar 32% tržni delež. Skupno naj bi tako prodali približno 4 milijone od 12 milijonov prevajalnikov, ki so jih proizvajalci prodali kupcem.
Analitiki menijo, da je tako velik delež posledica drastičnega znižanja cen. Zadnja generacija, v prodaji od lanskega leta, stane le 99 dolarjev proti 299 dolarjev pri prejšnji različici. Povrh vsega temelji na operacijskem sistemi iOS in trgovini iTunes ter s tem omogoča razširljivost, kar pomeni, da se za tovrstne konzole odloča precej uporabnikov telefonov iPhone in tablic iPad.
Apple TV je na tem tržnem segmentu zanimiv tudi iz vidika prodaje filmskega gradiva. Očitno je, da lastniki predvajalnikov Apple TV kupujejo precej več video posnetkov, kot uporabniki drugih naprav. Med uporabniki Apple TV je 30% takih, ki so kupili ali najeli video posnetek proti v poprečju 20%, kolikor znaša delež pri drugih predvajalnikih.