Apple Watch že na drugem mestu
Applova pametna ura je v svojem prvem polnem četrtletju prodaje dosegla soliden uspeh, po podatkih IDCja je dobila 18,6 odstotkov tržnega deleža med napravami, ki jih nosimo na zapestju. To jo uvršča na drugo mesto za napravami FitBit. Slednjih se je v tretjem četrtletju prodalo 4,7 milijonov, Applovih naprav pa 3,9 milijonov. Sledijo naprave podjetja Xiaomi, na četrtem mestu je Garmin, na petem pa kitajski XTC. Slednji je tako prehitel Samsung, kljub splavitvi nove ure Gear S2 (to smo preizkusili v zadnji številki Monitorja).
Velja omeniti, da je kar 97 odstotkov Xiaomijevih naprav prodanih na Kitajskem – imajo torej še ogromno neizkoriščenega potenciala na zahodnih trgih. Bojda so tovrstne nosljive naprave na daljnem vzhodu izredno popularne. Svetovni trg teh naprav se je v tretjem četrtletju po številu prodanih naprav, glede na enako obdobje pred enim letom, sicer potrojil.