Avaya prenavlja programsko podporo za internetno telefonijo
Podjetje Avaya je predstavilo nove rešitve, programsko opremo in telefone, s katerimi želi povečati interes za rešitve na področju internetne telefonije (VoIP). Predstavniki Avaye trdijo, da s svojimi izdelki segajo v naslednjo generacijo internetne telefonije, za katere je predvsem značilen fokus na programskih storitvah, predvsem novih programskih funkcionalnostih. Čeprav so sistemi VoIP zanimivi po eni strani zaradi zmanjšanja stroškov telefonije, je glavni izziv proizvajalcev na področju programske opreme in storitev, zlasti v povezovanju z informacijskimi sistemi. Zaradi tega Avaya stavi na spletne storitve kot mehanizem, s katerimi lahko telefonske funkcije integrirajo v druge programske rešitve. Zaradi tega se je Avaya začela močneje vključevati v organizacije, ki bdijo nad standardi za spletne storitve, v prvi vrsti OASIS.
Drugo področje, na katerega Avaya močno vlaga so sistemi za upravljanje in zagotavljanje nemotenosti poslovanja. Podjetje je objavilo novo generacijo nadzorniškega paketa Communication Manager in samega strežnika Communication Server, ki sta ogrodji za nadaljne funkcionalnosti, kot so klicni centri in druge storitve. Zanimiva novost pa je strežnik Enterprise Survivable Server (ESS), ki zagotavlja večjo nemotenost delovanja sistema internetne telefonije v podjetju, kjer v primeru okvar lahko vzpostavi alternativne strežniške in komunikacijske povezave. V primeru glavnega komunikacijskega sistežnika zna tako sistem telefonski promet samodejno preusmeriti na druge strežnike, s čimer dosegajo lahko večjo razpoložljivost in manj šibkih točk.