Bela hiša drvi v socialna omrežja
Bela hiša s ameriškim predsednikom Obamo na čelu je če vikend naredila pravcato malo invazijo na socialna omrežja, saj so hkrati objavili svoje kanale v priljubljenih omrežjih Facebook, MySpace in Twitter. Na ta način Obama nadaljuje svojo predvolilno napoved, da bo z javnostjo komuniciral tudi prek sodobnih, elektronskih medijev. Že pred tem je Bela hiša začela slikovno in video gradivo objavljati na servisih kot so YouTube, Vimeo, iTunes in Flickr, vodijo tudi svoj blog, zdaj pa želijo izkoristiti še priljubljenost socialnih omrežij.
Ta hip so v priljubljenih omrežjih objavljene predvsem vsebine, ki so jih že doslej predstavljali v svojem blogu, vendar napovedujejo tudi dodatne zmožnosti, ki so specifične za vsak servisi posebej. Za zdaj so informacije bolj ali manj enosmerne, vendar ne izključujejo možnosti tudi bolj dvosmernih komunikacij, čeprav podrobnosti ne razkrivajo. Prav tako je malo verjetno, da bi v Twitter dogodke vpisoval predsednik Obama osebno, čeprav je sam velik uporabnik sodobnih medijev. Namesto tega naj bi ameriška administracija socialna omrežja uporabljala predvsem za obveščanje javnosti in usmerjanje na lastne iniciative.
Bela hiša na Facebooku...
...MySpaceu...
... in Twitterju.
http://www.facebook.com/whitehouse