Bitka za uporabnike elektronske pošte se nadaljuje
Yahoo in Google sta se vnovič spopadla za naklonjenost uporabnikov z večanjem brezplačnih poštnih predalov. Yahoo je tako povečal velikost brezplačnih predalov na 1 GB, s čimer so se za kratek čas izenačili s ponudbo družbe Google in njihovega poštnega servisa Gmail. S tem je Yahoo že drugič povečal velikost predalov (sprva na 250 MB) odkar je pred letom dni Google napovedal svoj vstop na to področje. Za nameček bodo odslej uporabnikom ponudili boljše storitve zaščite pred virusi, ki po novem vključuje podporo za preverjanje pripetih datotek.
Toda le nekaj dni za družbo Yahoo je Google vnovič presenetil javnost in podvojil velikost svoje ponudbe. Gmail, ki je trenutno še vedno v razvojni različici in le napol javno dosegljiv (sprva le na povabilo, zdaj pa tudi prek naključno izbranih obiskovalcev spletnega iskalnika), bo tako nudil kar 2 GB brezplačnega prostora za uporabnikovo elektronsko pošto. Pri družbi Google korak opravičujejo zlasti s padanjem cen pomnilniških sistemov.