Blokiranje oglasov je v Nemčiji legalno
Vsaj v Nemčiji so programi oziroma dodatki za brskalnike, namenjeni blokiranju oglasov, očitno povsem legalni. Nemška časopisa Zeit Online in Handelsblatt sta namreč od okrožnega sodišča v Hamburgu zahtevala, da podjetju Eyeo prepove prodajo programa AdBlock Plus, saj naj bi ilegalno oviral njihov poslovni model, ki v spletu temelji na oglasih. Sodišče je pritožbo zavrnilo, čeprav še ni izdalo uradne razlage.
V zraku je še nekaj podobnih tožb, konkretno s strani IP Deutschland (ta stoji za RTLom) ter založnikom Axel Springer. Pri Eyeo pravijo, da želijo s podjetji sodelovati in poiskati ustrezne rešitve, predvsem v obliki manj motečih oglasov, ki bi bili za končne uporabnike dejansko koristni. Podjetje sicer omogoča, da proti plačilu prepušča nekatere oglase – tak dogovor imajo med drugim z Googlom, Microsoftom in Amazonom.