Bo Windows zastonj?
Medtem ko se Microsoft intenzivno pripravlja na splavitev z oglasi podprtih brezplačnih spletnih storitev s skupnim imenom Live, programski velikan razmišlja o podobnem koraku tudi pri nekaterih svojih namiznih aplikacijah. Zaenkrat konkretnih načrtov še ni, a uslužbenci podjetja iz Redmonda že proučujejo ali bi bilo iz ekonomskega gledišča sprejemljivo izdati brezplačne različice orodij Works in Money, razmišljajo pa celo o brezplačnem operacijskem sistemu Windows. Vse aplikacije bi seveda imele vgrajene oglase.
Trije Microsoftovi uslužbenci so tako v pismu svojim šefom zapisali, da je "v času naraščanja spletnega oglaševanja in upadanja prihodkov od prodaje izdelkov potreben razmislek o programski opremi z vgrajenimi oglasi". Obstoj dokumenta so potrdili tudi pri Microsoftu, vendar njegove vsebine zazdaj ne želijo komentirati. V podkrepitev ideje o brezplačnem Windowsu so predlagatelji zapisali, da Windows podjetju prinese samo 9 dolarjev na leto na uporabnika.