Boeing večkrat zavrnil predloge, ki bi izboljšali varnost letal 737 MAX
Boeingova letala 737 MAX so po dveh nesrečah še vedno prizemljena, po pisanju Seattle Times pa se je oglasil inženir, katerega predloge za izboljšanje varnosti so že pred leti zavrnili.
Žvižgač, 33 letni inženir Curtis Ewbank, je že leta 2014 skupaj z delovno skupino vodstvu podal predlog, po katerem bi v omenjena letala vgradili nekatere varnostne izboljšave. Njegova skupina se je namreč ukvarjala z raziskovanjem letalskih nesreč in izboljšanju varnosti. Po drugi tragični nesreči je Ewbank vložil notranjo pritožbo, v kateri je zapisano, da so njihove predloge kar trikrat zavrnili, vedno na podlagi cene (pri izdelavi letal) in na potencialno daljšem urjenju pilotov. Različni viri so že pred časom pisali o tem, da je vodstvo Boeinga izvajalo pritiske na inženirje, da omejijo varnostne preglede letal in jih s tem čim hitreje certificirajo za uporabo. Podjetje je sicer že predmet zvezne preiskave ameriških oblasti.