Objavljeno: 26.9.2009

Boj za kupce igralnih konzol

Čeprav igralne konzole predstavljajo čedalje pomembnejši del prihodkov velikih proizvajalcev, kot so Sony, Microsoft in Nintendo, trenutne gospodarske razmere ne obetajo prav dobre letine. Prav zaradi tega se je boj med vodilno trojico še bolj razvnel in pričakujemo lahko, da bo dosegel vrhunec še precej pred začetkom prednovoletne nakupovalne sezone, ki tradicionalno predstavlja najbolj plod čas za prodajo igralnih konzol.

Ofenzivo je konec pletja začel Sony z napovedjo manjše in cenejše konzole PlayStation 3 Slim, ki je hkrati tudi za četrtino cenejša od ekvivalentnega predhodnika. Dodatno naj bi kupce primamili z nekaterimi zanimivimi naslovi iger. Pri Sonyu so se tudi odločili, da bodo pocenili še razmeroma svežo igralno konzolo PlayStation Portable Go, vendar za zdaj le na Japonskem. Cena je padla iz ekvivalenta 220 dolarjev na le 185 dolarjev.

Pri Microsoftu so se odzvali tako, da so eliminirali manj zanimiv model Xbox 360 Pro, obenem pa za 100 dolarjev (torej zopet za četrtino) znižali ceno paradnemu konju z oznako Xbox 360 Elite. Tako Microsoft kot Sony naj bi ponudbo poživila s predstavitvijo dodatnih perifernih enot, v prvi vrsti igralnih palic z detekcijo gibanja, kar je bil doslej eden največjih razlogov za uspeh tretjega tekmeca - Nintenda Wii. Zato se je moral odzvati tudi ta in je v pripravi na nakupovalno sezono ceno konzole znižal za petino - iz 250 dolarjev na 200 dolarjev.

http://www.playstation.com

http://www.xbox.com

http://wii.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji