Objavljeno: 24.4.2003

Bolj podjetniški Office

Microsoft bi rad najnovejši različici pisarniške zbirke Office vtisnil bolj podjetniški pečat, zato ji dodaja priponko Systems, notranji programi pa so dobili predpono Office. Tako naj bi dobili Office Systems 2003, v njem pa med drugim tudi Office Word 2003 in Office Outlook 2003. Z vključevanjem jezika XML pa naj bi Office Systems postal nekakšna enotna platforma za podjetja in ne več samo zbirka posameznih programov.

Microsoftova poteza o dopolnitvi blagovne znamke je prišla v času, ko si programski velikan ponovno prizadeva spodbuditi prehod podjetij iz paketa Office 97 na 2000 ali XP. Raziskava družbe Gartner (oktober 2002) med ameriškimi direktorji IT je namreč pokazala, da 31 odstotkov anketiranih podjetij uporablja Office 97, 56 odstotkov Office 2000, šest odstotkov pa Office XP. Za nameček je lanska prodaja paketa Office 2000 kar precej prehitela Office XP, različica 2000 pa je pridobila 15-odstotni tržni delež.

Office predstavlja poleg Oken enega glavnih Microsoftovih produktov, saj so v zadnjem četrtletju s prodajo različnih paketov Office ustvarili 28 odstotkov ali 2,4 milijarde dolarjev skupnega prometa. Res pa je, da se je ta delež zmanjšal v primerjavi z enakim lanskim četrtletjem, ko so z Officom ustvarili kar 40 odstotkov prometa.

Microsoft bi rad pritegnil podjetja k nakupu Office Systems 2003 tudi zaradi tega, ker bo pisarniški paket v ozadju povezan s sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in integriranimi informacijskimi rešitvami (ERP). Analitiki iz podjetij Jupiter Research in Forrester Research menijo, da bo ta poteza obrodila sadove, saj bodo imela podjetja več programov na kupu in jim ne bo treba skakati iz ene platforme v drugo.

http://www.microsoft.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji