Objavljeno: 5.12.2011

Božični nakupi

Tudi računalniška podjetja so v veselem decembru nakupovalno razpoložena. Kako si drugače razlagati plaz nedavnih prevzemov s strani takšnih gigantov, kot so to Google, Facebook in SAP. Prvemu so ravnokar dovolili štiristo milijonski nakup podjetja, ki se ukvarja s spletnim oglaševanjem. Prav ste prebrali, kot Google so se s tovrstnimi oglasi preživljali tudi pri podjetju AdMeld. Ker gre za očiten primer, ko večja riba poje malo, ko je ta še majhna in ne dela težav, je odločitev ameriškega sodnega organa za boj proti monopolizmu za marsikoga presenetljiva.

Ampak pustimo sedaj to, poglejmo raje, kaj si je za letošnji božič, zaželel Mark Zuckerberg, prvi človek družabnega omrežja Facebook, pri katerem so za neznano ceno kupili Gowallo. Socialno omrežje Gowalla se od konkurence razlikuje po odličnih orodjih, s pomočjo katerih se uporabniki javljajo oziroma sporočajo svojo lokacijo. V neposrednem spopadu s storitvijo Foursquare je Gowalla potegnila krajšo, vsaj kar se dotoka novih uporabnikov tiče, zato so njeni zaposleni že nekaj časa iskali nove tržne poti, ki bi jo vrnile nazaj v tekmo. Z združitvijo jim je to vsekakor uspelo. Novo nastala naveza se bo najprej lotila posodobitve Facebookove storitve Timeline, ki jo bodo obogatili z nadgrajenimi orodji spletišča Gowalla.

Tretji zapravljivec je nemško podjetje SAP. Slednji so znani po poslovnih rešitvah za srednja in velika podjetja. Svoje izdelke bodo v prihodnosti nadgradili z ameriškim znanjem. Kupili so namreč podjetje SuccessFactors Inc. Slabe tri in pol milijarde vreden posel bo Nemcem prinesel ameriško rešitev za upravljanje s kadri, ki ima več kot petnajst milijonov naročnikov iz 168 držav. Ker se SAP vedno bolj zanaša na oblačne storitve, nakup ni presenečenje. S skupnim znanjem in rešitvami se bodo še bolj utrdili na vrhu poslovnih rešitev, ki jih uporabljajo širom sveta ter precej ojačali njihov oblačni del.

www.admeld.com

gowalla.com

www.successfactors.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji