Brezplačni računalniki so čedalje močnejši magnet za prodajalce
Navdušenje nad zamislijo o ponudbi brezplačnih računalnikov v zameno za naročnine se nadaljuje. Število ponudnikov v ZDA, pa tudi drugje po svetu, je vsak dan večje. Sredi julija je največ pozornosti povzročil Microsoft, ki se odzval na izziv glavnega tekmeca, družbe America Online (AOL). AOL je junija kupil družbo eMachines in potencialnim naročnikom ponudil brezplačni računalnik, če se ti zavežejo uporabljati storitve servisa za določeno obdobje.
Microsoft na to odgovarja s ponudbo brezplačnega računalnika v zamenjavo za triletno naročnino na njihov informacijski servis MSN. Za 650 dolarjev, kolikor je treba odšteti za dostope do interneta prek servisa MSN v treh letih, kupec dobi računalnik družbe Lan Plus s procesorjem AMD K6-2 pri hitrosti 400 MHz, 64 MB RAM, 4 GB diskom, enoto CD-ROM 40x in modemom US Robotics s hitrostjo 56 Kb/s. Monitor je treba doplačati.
O navdušenju nad brezplačnimi računalniki poročajo tudi iz Azije. Singapurski ponudnik Interneta Pacific Internet je julija strankam ponudil brezplačni računalnik s procesorjem Celeron 366, če so pripravljene plačati 15-mesečno naročnino na internet (skupno 883 dolarjev). Po objavi ponudbe so bile pisarne Pacific Interneta dobesedno preplavljene s povpraševanjem interesentov. Čeprav gre zgolj za poskusno ponudbo, je glede na začetno povpraševanje že jasno, da je bila poslovna poteza zelo uspešna, tako da opazovalci že menijo, da bodo morali tekmeci prej ali slej ponuditi ustrezen odgovor.