Objavljeno: 16.9.2004

CA podpira upravljanje storitev

Computer Associates je predstavil novo orodje, ki je namenjeno učinkovitemu upravljanju poslovanja v oddelkih in službah IT. CA Unicenter Service Management je orodje za spremljanje aktivnosti, investicij in drugih ključnih elementov v poslovanju oddelkov IT, ter usklajevanje storitev s poslovnimi cilji matičnega podjetja. Orodje je namenjeno predvsem vodstvom IT služb, z njim pa lahko lažje spremljajo zahteve in potrebe projektov, zmanjšujejo tveganja in bolj natančno spremljajo stroške upravljanja sistemov IT.

Unicenter Service Management sledi konceptu upravljanja informacijskih sistemov ITIL (Information Technology Infrastructure Library), ki odraža najboljšo prakso na tem področju. Uporabniki lahko spremljajo finančni vidik in kakovost izvajanja storitev, uvajajo in upravljajo politike za posamezna področja, pa tudi nadzorujejo osnovna in druga sredstva v podjetjih.

Sestavni del paketa so moduli Unicenter Service Catalog za spremljanje storitev, Unicenter Service Fullfillment, ki omogoča avtomatizacijo procesov in spremljanje podpore notranjim ter notranjim kupcem oziroma partnerjem prek pogodb SLA. Unicenter Service Meter nudi orodja za merjenje izvajanja storitev, Unicenter Service Accounting pa omogoča obračun storitev vezanih na posamezen segment ali pogodbo.

http://www.cai.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji