Cable&Wireless odpira nove spletne gostiteljske centre
Tudi britanski operater se je z odprtjem prvega spletnega gostiteljskega centra v začetku novembra 1999 pridružil ameriški mrzlici vzpostavljanja spletnih gostiteljskih centrov, ki so ga začela predvsem podjetja AT&T, Global Crossing in Exodus.
V prihodnosti nameravajo vzpostaviti približno 20 takih središč, imajo pa že podobna središča na Japonskem, v Avstraliji, Hong Kongu in v Veliki Britaniji. Spletni gostiteljski centri imajo veliko prednosti pred lastnimi spletnimi strežniki, ki jih podjetja vzdržujejo pri sebi. V takšnih središčih je namreč veliko bolje poskrbljeno za električne zmogljivosti in za splošno varnost. Vedno več podjetjih se namreč zadnje čase za streženje svojih podatkov v spletu odloči postaviti več strežnikov z enako vsebino na več krajih po svetu in pri različnih operaterjih ali ponudnikih storitev, predvsem zaradi premočnih obremenitev v primeru, če je strežnik samo eden ali je postavljen pri določenem operaterju.
Še najbolj se za takšno postavitev strežnikov odločajo podjetja, ki delujejo v glavnem le v spletu -- podjetja za prodajo različnih izdelkov, dražbe, iskalniki in podobno. Cable&Wireless namerava naslednje centre postaviti v Santa Clari, Londonu, Frankfurtu, Münchnu, Tokyju in v Sydneyju. Analitiki družbe Forrester Research predvidevajo, da bo rast takšnih spletnih podjetjih zelo hitra, saj naj bi tržišče z letošnjih 3 milijard dolarjev v letu 2002 naraslo na približno 23 milijard.