Canon načrtuje digitalno ofenzivo
Japonski Canon naj bi v letu 2004 predstavil kar 20 novih modelov digitalnih fotoaparatov, s čimer želijo doseči 25% tržni delež na tem vse bolj donosnem področju. Tržni delež naj bi pridobili predvsem na račun ponudnikov, ki imajo manj izkušenj s fotografijo, vendar pri tem predstavniki družbe ne želijo omenjati imen. Analitiki pa menijo, da je glavni cilj Sony, ki se je uspešno ustoličil na področju digitalne fotografije, kljub temu, da pred tem niso imeli izkušenj s klasičnimi analognimi fotoaparati.
Hitra rast prodaje digitalnih fotoaparatov je primamila na to področje cel niz proizvajalcev, tudi precej tistih, ki so se doslej sploh niso ukvarjali s ukvarjali s fotografijo. Canon meni, da lahko zato unovči svoje dolgoletne izkušnje in prehiti tekmece. Na celem svetu so v letu 2003 prodali okvirno 40 do 44 milijonov digitalnih fotoaparatov, kar je znatno več v primerjavi s 25 milijoni enot v letu 2002. Za leto 2004 so napovedi zelo dobre, saj ocenjujejo dosego 55 milijonov enot, od katerih bi Canon rad prodal okoli 12,5 milijona enot. Canonu sicer že doslej narašča trni delež, saj je iz 15% v letu 2002 uspel doseči okoli 20% v letu 2003.