Objavljeno: 4.9.2024 07:00

Canva večkratno draži svoje storitve

Canva bo precej zasolila cene svojih izdelkov oziroma storitev. Podjetje, ki se pripravlja na začetek kotacije na ameriški borzi – kar prinaša pričakovanja investitorjev – bo cene zvišalo za približno trikrat. Kot razlog navajajo vključitev orodij umetne inteligence, ki terjajo več virov. Canva še vedno sodi med mlada podjetja, ki še išče investitorje. V zadnjem krogu financiranja so vplačila potekala po vrednotenju 37,8 milijarde dolarjev.

Naročnina na Canva Teams, ki podpira pet uporabnikov, je doslej stala 15 dolarjev mesečno. Odslej bo (v ZDA) cena 10 dolarja na uporabnika, pri čemer bo najmanjše število uporabnikov tri. Namesto 180 dolarjev bo torej najcenejši paket stal kar 360 dolarjev letno. Dodatne podražitve pa pričakujejo v letu 2026. Drugod bodo podražitve še občutneje, denimo v Avstraliji kar štirikratne.

Canva je na konferenci Canva Create, ki je potekala maja letos v Los Angelesu, predstavila nova orodja umetne inteligence. Dejali so, da bodo portfelj orodij pošteno razširili, a občutnih podražitev ob tem niso omenjali. A kotacija na borzi terja dobičke, ki jih lahko ustvarijo le s podražitvami.

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentarji

miali | 4.9.2024 | 09:08

Podražali so točno za 2x.

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji