Objavljeno: 5.3.2009

CeBit 2009: Boj proti SPAMu se seli v SaaS vode

Z vedno večjo iznajdljivostjo onesnaževalcev naših e-poštnih predalov, postaja boj proti neželeni pošti vse bolj kompleksen in vedno manj podjetij ga lahko uspešno rešujejo sama. Na trg vstopajo podjetja, ki ponujajo celovite rešitve za boj proti neželeni pošti, še posebej je opazen premik k poslovnemu modelu SaaS oziroma programska oprema kot storitev (Software as a Service). Pri tem seveda uporabljajo različne metode odkrivanja neželene pošte. Večinoma delujejo tako, da njihova stranka preusmeri svoje MX zapise v DNS strežnikih na ponudnikove poštne strežnike, ti potem očistijo nesnago in pošto usmerijo naročnikovemu poštnemu strežniku. Drugi spet preračunavajo prstne odtise (hashing) sporočil in jih primerjajo s svojo bazo ter tako ločujejo seme od plev.

Glavna prednost najema take storitve ponudniki vidijo v tem, da je s pomočjo njihovih strokovnjakov sistem odziven na spremembe v nekaj minutah in uporabniku ni potrebno čakati na nove posodobitve pri uporabniku nameščene programske opreme, kot se to sedaj večinoma izvaja. Druga velika prednost pa je v tem, da naročniku ni potrebno poznati tehnoloških podrobnosti, saj se s tem ukvarja ponudnik. Cene teh storitev po Evropi so primerljive ali celo nižje od tradicionalnih klasičnih antispam rešitev.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji